Životní situace

Plán letecké aplikace přípravků

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
Plán letecké aplikace přípravků
4. Základní informace
k životní situaci
Ten, kdo chce provádět leteckou aplikaci přípravků, musí mít schválení od Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského (dále jen Ústav), jehož součástí je stanovisko obecního úřadu obce s rozšířenou působností.
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)
Osoba, která bude provádět leteckou aplikaci přípravků ve správním obvodu obce s rozšířenou působností.
6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Po podání kompletně vyplněné žádosti o vydání stanoviska k nezbytným opatřením navrženým k ochraně životního prostředí v blízkosti oblasti ošetřované v rámci plánované letecké aplikace bude vydáno stanovisko, které bude podkladem pro žádost o schválení plánu letecké aplikace přípravků na Ústavu.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace
Podáním žádosti.
8. Na které instituci životní
situaci řešit
Obecní úřad obce s rozšířenou působností, v tomto případě MěÚ Český Brod, odbor životního prostředí a zemědělství.
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit

Kde: MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod, 1. patro, Odbor životního prostředí a zemědělství, číslo dveří 20.

S kým: Ing. Ludmila Krčmová  

Úřední hodiny:
PO, ST: 08:00-11:00 a 12:00 – 17:00 
Út: 08:00-11:00
čtvrtek a pátek po telefonické domluvě.

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
Nejsou specifikovány.
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici

Formulář ke stažení Žádost o vydání stanoviska k plánu letecké aplikace přípravků nebo na MěÚ Český Brod, odboru životního prostředí a zemědělství.

12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Bez poplatků.
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Nejsou specifikovány.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
Místní obyvatelé, dotčení chovatelé včel, dotčení uživatelé honitby a místně příslušný obecní úřad, kde bude aplikace přípravků prováděna.
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
Žadatel by měl po vydání stanoviska požádat o schválení plánu letecké aplikace přípravků na Ústavu a minimálně 48 h před provedením aplikace oznámit dotčeným chovatelům včel a místně příslušnému obecnímu úřadu aplikaci přípravků.
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
ID datové schránky: jgqbsve
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
Zákon č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhláška č. 327/2012 Sb., o ochraně včel, zvěře, vodních organismů a dalších necílových organismů při použití přípravků na ochranu rostlin, ve znění pozdějších předpisů.
18. Jaké jsou související
předpisy
Nejsou specifikovány.
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují

Nejsou specifikovány.

 

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností Dle § 72 odst. 1 písm. e) zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, ukládá pokuty Ústav.
21. Nejčastější dotazy  Nejsou stanoveny.
22. Další informace

Ministerstvo zemědělství, Těšnov 65/17, 117 05 Praha 1, www.mze.cz

Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský, Hroznová 63/2, 656 06 Brno, http://eagri.cz/public/web/ukzuz/portal

23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
Nejsou specifikovány.
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
Nejsou specifikovány.
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Odbor životního prostředí a zemědělství, MěÚ Český Brod.
26. Kontaktní osoba Ing. Ludmila Krčmová, tel. 321 612 184, email: krcmova@cesbrod.cz
27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
7.5.2021
28. Popis byl naposledy
aktualizován
7.5.2021
29. Datum konce platnosti
popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
Nejsou specifikovány.

Prohlášení o určení otcovství k dítěti

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
 Prohlášení o určení otcovství
4. Základní informace
k životní situaci
Určit otcovství lze k dítěti nenarozenému i k narozenému.
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)
Rodiče nenarozeného (počatého) i narozeného dítěte.
6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Zápis o určení otcovství je sepisován s rodiči v kanceláři matriky.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace
Rodiče dítěte se dostaví na matriční úřad s příslušnými doklady.
8. Na které instituci životní
situaci řešit
Prohlášení se činí osobně před matričním úřadem.
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit
Kde: náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod
S kým: matrikářka
Kdy: pondělí, středa: 8.00-11.00, 12.00-17.00
        úterý: 08:00-11:00
10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou

- platné doklady totožnosti
- rodné listy
- těhotenskou průkazku (jedná se o nenarozené dítě)
- rodný list dítěte (jedná se o dítě již narozené)
- rozsudek o rozvodu manželství ženy, pokud je tato rozvedená 

11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
Zápis o určení otcovství sepisuje matrikářka spolu s žadateli po předložení všech dokladů.
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Nevybírá se žádný správní poplatek.
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Není stanovena žádná lhůta.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
Tuto situaci nelze řešit zasláním elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
 Zákon č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.
18. Jaké jsou související
předpisy
 Nejsou stanoveny.
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
Nejsou stanoveny. 
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností  Nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Podrobné informace Vám podá příslušný matriční úřad.
V Českém Brodě: MěÚ Český Brod, náměstí Arnošta z Pardubic 56, přízemí, matrika, tel. 321 612 142, 321 612 144
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 Stránky jiných matričních úřadů
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 Vydání prvopisu rodného listu, viz. další životní situace
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
MěÚ Český Brod, matrika
26. Kontaktní osoba

Lucie Vojáčková, tel. 321612142,
e-mail: vojackova@cesbrod.cz

Ivana Křížková, tel. 321612144,
e-mail: krizkova@cesbrod.cz

27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
1.1.2014
28. Popis byl naposledy
aktualizován
23.1.2015
29. Datum konce platnosti
popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
Při řešení této životní situace se obracejte na místně příslušnou matriku.
Seznam matričních úřadů je uveden v příloze vyhlášky MV ČR č. 207/2001 Sb., kterou se provádí zákon o matrikách, jménu a příjmení.

Řešení životních situací - rozcestník

Zde si můžete vyhledat strukturované postupy pro řešení některých životních situací pomocí našeho úřadu. Jedná se jak o přenesenou působnost (stavební řízení, matriky, živnostnenská oprávnění apod.), tak o samostatnou působnost (občanské aktivity, pronájmy prostor apod.).

Bydlení

Koupě, nájem bytu nebo domu, výměna zařízení v bytě nebo nebytových prostorách, provedení oprav domu, nájemní smlouvy ...
Seznam jednotlivých situací

Czechpoint - vydávání ověřených výpisů a přijetí podání

Výpis z rejstříku trestů, z katastru nemovitostí, z obchodního rejstříku, ze živnostenského rejstříku, z bodového hodnocení řidiče ...
Seznam jednotlivých situací

Doprava

Registr vozidel, registr řidičů, schválení technické způsobilosti, zadržené řidičské průkazy, řidičská oprávnění, pozemní komunikace, přestupky, způsobilost k řízení motorových vozidel.....
Seznam jednotlivých situací

Majetek města, věcná břemena

Koupě a pronájem pozemku, žádost o souhlas vlastníka pozemku, žádost o zřízení věcného břemene, pronájem nebytových prostor, pojistné události....
Seznam jednotlivých situací

Matrika a evidence obyvatel

Jméno a příjmení, uzavření manželství, státní občanství, vydávání a ověřování matričních dokladů, ověřování dokladů, hlášení trvalého pobytu, zprostředkování kontaktu ....
Seznam jednotlivých situací

Místní poplatky

Ze psů, za komunální odpad, ze vstupného, za zábor veřejného prostranství...
Seznam jednotlivých situací

Občanské aktivity

Jak podat petici, jak podat stížnost, jak žádat o informace, střet zájmů, shromažďování občanů, místní referenda .....
Seznam jednotlivých situací

Osobní doklady

Občanské průkazy, cestovní doklady, .....
Seznam jednotlivých situací

Podnikání

Živnostenské oprávnění, elektronické podání do Živnostenského rejstříku z počítače podnikatele, žádost o zápis do evidence zemědělského podnikatele, žádost a povolování provozu výherních hracích přístrojů...
Seznam jednotlivých situací

Sociální věci

Problematika zdravotně postižených, nezaměstnaných, rodin, příspěvky na péči, hmotná nouze...
Seznam jednotlivých situací

Stavební řízení a památková péče

Stavební povolení, územní souhlas, kolaudační souhlas, ohlášení jednoduchých staveb a terénních úprav, kolaudační souhlas, památková péče...
Seznam jednotlivých situací

Stížnosti a přestupky

Jak podat stížnost, oznámení přestupku proti veřejnému pořádku, proti občanskému soužití, proti majetku...
Seznam jednotlivých situací

Životní prostředí a zemědělství

Vodní hospodářství, odpady, ovzduší, lesy, lovecké a rybářské lístky, kácení dřevin, ...
Seznam jednotlivých situací

Ostatní

Volby (vydávání voličských průkazů, registrace kandidátních listin), ztráty a nálezy, užití znaku města .....
Seznam jednotlivých situací

Nenašli jste potřebný postup řešení vaší situace?

Zkuste Portál veřejné správy České repuliky

Žádost o vydání společného územního rozhodnutí a stavebního povolení

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace

Společné územní a stavební řízení

 

4. Základní informace
k životní situaci
Podá-li žadatel žádost o vydání společného územního rozhodnutí a stavebního povolení a připojí společnou dokumentaci, je zahájeno společné územní a stavební řízení.
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)

Všechny žádosti může podávat vlastník  dotčeného pozemku nebo stavby, popř. jiná osoba která prokáže jiné právo k nemovitosti  ( zástupce, nájemce, provozovatel …).

Žadatelem může být  fyzická osoba ( starší 18 let, způsobilá k právním úkonům ), fyzická osoba podnikající  nebo  právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Společná dokumentace musí splňovat požadavky na dokumentaci pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení. Na obsah žádosti o vydání.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace

Podáním žádosti na předepsaném formuláři s přílohami

  • písemně (osobně na podatelně Městského úřadu Český Brod)
  • písemně (zasláním poštou na adresu: Městský úřad Český Brod, Odbor stavební a územního plánování, Nám. Husovo 70, 282 24 Český Brod
  • elektronicky (s ověřeným elektronickým podpisem) na adresu: epodatelna@cesbrod.cz
    datová schránka ISDS: jgqbsve
8. Na které instituci životní
situaci řešit
MěÚ Český Brod, Odbor stavební a územního plánování, nám. Husovo 70, 282 24 Český Brod             
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit

MěÚ Český Brod, Odbor stavební a územního plánování, nám.Husovo  70, 282 24 Český Brod

Ing. Jan Strnad, tel.321 612 136, e-mail: strnad@cesbrod.cz

Český Brod, Liblice, Štolmíř

Ing. Martina Fryčová, tel. 321 612 132, e-mail: frycova@cesbrod.cz

Tismice, Limuzy, Masojedy, Doubravčice, Mrzky, Vrátkov

Šárka Kosinová, tel. 321 612 134, e-mail: kosinova@cesbrod.cz

Hradešín, Kšely, Vitice, Hřiby, Močedník, Lipany, Chotýš, Dobré Pole, Krupá, Syneč, Tuchoraz, Přistoupim

Bc. Markéta Sommerová, tel.: 321 612 137, e-mail: sommerova@cesbrod.cz

Klučov, Lstiboř, Skramníky, Žhery, Tuklaty, Tlustovousy, Poříčany, Přehvozdí

Ing. Michaela Vítková, tel. 321 612 133, e-mail: vitkova@cesbrod.cz

Břežany II, Rostoklaty, Nová Ves II, Chrášťany, Bylany, Chotouň, Přišimasy

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
 
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
Formuláře jsou k dispozici na internetových stránkách města Český Brod http://www.cesbrod.cz/  a na odboru stavebního a územního plánování města Český Brod.
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit

Správní poplatek se platí v pokladně Městského úřadu Český Brod, a stanovuje se podle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích:

Položka 17

1. Vydání rozhodnutí o umístění stavby nebo zařízení anebo vydání rozhodnutí o změně vlivu užívání stavby na území 14)

   a) ke stavbě pro bydlení 15) s nejvýše 3 byty  nebo ke stavbě pro rodinnou rekreaci 15): 1000 Kč

   b) ke stavbě pro bydlení 15) s více než 3 byty:  5000 Kč

   c) ke stavbě, která plní doplňkovou funkci ke stavbě uvedené v písmenu a) nebo b) s výjimkou stavby garáže:  500 Kč

   d) ke stavbě garáže nejvýše se 3 stáními nebo řadových garáží: 1 000 Kč a 500 Kč za čtvrté a každé další stání, nejvýše Kč 5 000

   e) ke stavbám, které nevyžadují stavební povolení ani ohlášení s výjimkou staveb veřejné technické infrastruktury, nebo ke stavbám, které vyžadují ohlášení a nejsou uvedené v písmenu a) nebo b): 1 000 Kč

   f) ke stavbě neuvedené v písmenech a) až e):  20 000 Kč

   g) ke stavbě studny nebo vodního díla určeného pro čištění odpadních vod do kapacity 50 ekvivalentních obyvatel: 300 Kč

   h) ke stavbám vodních děl neuvedených v písmenu g):  3000 Kč

1. Je-li jedním územním rozhodnutím nebo územním souhlasem nebo veřejnoprávní smlouvou umisťováno více staveb, které jsou uvedeny pod různými písmeny této položky, vybírá se poplatek ve výši součtu sazeb poplatků stanovených v jednotlivých písmenech této položky.

7. Za vydání společného rozhodnutí podle správního řádu vybere správní úřad poplatek ve výši součtu sazeb poplatků stanovených v příslušných bodech této položky, popřípadě této položky a položky 18.

Položka 18

1. Vydání stavebního povolení

   a) ke stavbě pro bydlení 15) s nejvýše 3 byty  nebo ke stavbě pro rodinnou rekreaci 15): 1000 Kč

   b) ke stavbě pro bydlení 15) s více než 3 byty:  10000 Kč

   c) ke stavbě, která plní doplňkovou funkci ke stavbě uvedené v písmenu a) nebo b) s výjimkou stavby garáže:  500 Kč

   d) ke stavbě garáže nejvýše se 3 stáními nebo řadových garáží:  1 000Kč a 500 Kč za čtvrté a každé další stání, nejvýše Kč 5 000

   e) ke stavbě vyžadující ohlášení, o které stavební úřad rozhodl usnesením, že ohlášený stavební záměr projedná ve stavebním řízení:  1 000 Kč

   f) ke stavbě neuvedené v písmenech a) až e):  10 000 Kč

   g) ke stavbě studny nebo vodního díla určeného pro čištění odpadních vod do kapacity 50 ekvivalentních obyvatel:  300 Kč

   h) ke stavbám vodních děl neuvedených v písmenu g): 3  000 Kč

Osvobození

Od poplatku je osvobozeno vydání stavebního povolení ke změně stavby pro bydlení z důvodu ztíženého užívání této stavby občanovi se zvlášť těžkým zdravotním postižením, kterému byly přiznány mimořádné výhody II. nebo III. stupně (držiteli průkazu ZTP nebo ZTP/P), má-li ve stavbě pro bydlení místo trvalého pobytu.

Poznámky

1. Je-li jedním stavebním povolením nebo veřejnoprávní smlouvou povolováno provádění více staveb, které jsou uvedeny pod různými písmeny této položky, vybírá se poplatek ve výši součtu sazeb poplatků stanovených v jednotlivých písmenech této položky.

2. Za vydání stavebního povolení na změnu dokončené stavby uvedené v bodě 1 této položky vybere správní úřad poplatek ve výši poloviny sazby příslušného poplatku.

5. Za vydání společného rozhodnutí podle správního řádu vybere správní úřad poplatek ve výši součtu sazeb poplatků stanovených v příslušných bodech této položky, popřípadě této položky a položky 17.

6. Správním úřadem příslušným k vybrání poplatku podle této položky je i speciální stavební úřad ve smyslu § 15 odst. 1 stavebního zákona, újezdní úřad ve smyslu § 16 odst. 1 stavebního zákona a jiné stavební úřady ve smyslu § 16 odst. 2 stavebního zákona.

13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Lhůty pro vydání rozhodnutí se řídí § 71 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád ve znění zákona č.413/2005 Sb. Lhůty dle tohoto ustanovení jsou 30 a 60 dní od zahájení řízení.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
Žadatel. Obec na jejímž území má být požadovaný záměr uskutečněn. Vlastník pozemku nebo stavby, nebo ten kdo má jiné věcné právo k tomuto pozemku nebo stavbě. Osoby, jejichž vlastnické nebo jiné věcné právo k sousedním stavbám anebo sousedním pozemkům nebo stavbám na nich může být územním rozhodnutím přímo dotčeno. Osoby o kterých tak stanoví zvláštní předpis.
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
Žádné
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
strnad@cesbrod.cz
frycova@cesbrod.cz
kosinova@cesbrod.cz
sommerova@cesbrod.cz
maresova@cesbrod.cz
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje

Od 1.1.2007 platí nový zákon č.183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (dále jen „stavební zákon“), který upravuje ve věcech územního plánování zejména cíle a úkoly územního plánování, soustavu orgánů územního plánování, nástroje územního plánování, vyhodnocování vlivů na udržitelný rozvoj území, rozhodování v území, možnosti sloučení postupů podle tohoto zákona s posuzování vlivů záměrů na životní prostředí, podmínky pro výstavbu, rozvoj území a pro přípravu veřejné infrastruktury, evidenci územně plánovací činnosti a kvalifikační požadavky pro územně plánovací činnost.

Tento zákon upravuje ve věcech stavebního řádu zejména povolování staveb a jejich změn, terénních úprav a zařízení, užívání a odstraňování staveb, dohled a zvláštní pravomoci stavebních úřadů, postavení a oprávnění autorizovaných inspektorů, soustavu stavebních úřadů, povinnosti a odpovědnost osob při přípravě a provádění staveb.

Tento zákon dále upravuje podmínky pro projektovou činnost a provádění staveb, obecné požadavky na výstavbu, účely vyvlastnění, vstupy na pozemky a do staveb, ochranu veřejných zájmů a některé další věci související s předmětem této právní úpravy.

18. Jaké jsou související
předpisy
Zákon o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů Zákon č. 183/2006 Sb.    
Vyhláška o autorizovaných inspektorech Vyhláška č. 498/2006 Sb.    
Vyhláška o dokumentaci staveb Vyhláška č. 499/2006 Sb.    
Vyhláška o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně plánovací činnosti, ve znění vyhlášky č. 458/2012 Sb. Vyhláška č. 500/2006 Sb.    
Vyhláška o obecných požadavcích na využívání území, ve znění vyhlášky č. 269/2009 Sb. Vyhláška č. 501/2006 Sb.    
Vyhláška o podrobnější úpravě územního řízení, veřejnoprávní smlouvy a územního opatření Vyhláška č. 503/2006 Sb.    
Vyhláška, kterou se provádějí některá ustanovení stavebního zákona ve věcech stavebního řádu Vyhláška č. 526/2006 Sb.    
Vyhláška o stanovení seznamu aglomerací pro účely hodnocení a snižování hluku Vyhláška č. 561/2006 Sb.    
Vyhláška o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb Vyhláška č. 398/2009 Sb.    
Zákon o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění zákona č. 164/1993 Sb., zákona č. 275/1994 Sb., zákona č. 224/2003 Sb a zákona č. 189/2008 (úplné znění publikováno pod č. 357/2008 Sb.). Zákon č. 360/1992 Sb.    
Sdělení Ministerstva pro místní rozvoj o doplnění sdělení č. 287/2004 Sb., kterým se vyhlašuje seznam diplomů, osvědčení a jiných dokladů o formální kvalifikaci architekta udělovaných na území Evropské unie a institucí a orgánů, které je vydávají, ve znění sdělení č. 489/2004 Sb. a č. 71/2009 Sb. č. 133/2007 Sb.    
Zákon o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě (zákon o vyvlastnění) Zákon č. 184/2006 Sb.    
Zákon o změně některých zákonů souvisejících s přijetím stavebního zákona a zákona o vyvlastnění Zákon č. 186/2006 Sb.    
Úplné znění zákona o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. Zákon č. 357/2008 Sb.    
Vyhláška č. 268/2009 Sb., o technických požadavcích na stavby Vyhláška č. 268/2009 Sb.    
Vyhláška č. 269/2009 Sb., kterou se mění vyhláška č. 501/2006 Sb., o obecných požadavcích na využívání území Vyhláška č. 269/2009 Sb.    
Sdělení Ministerstva pro místní rozvoj o schválení Politiky územního rozvoje České republiky 2008 č. 270/2009 Sb.
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují

Opravné prostředky jsou řešeny v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád ve znění zákona č. 413/2005 Sb.

Proti rozhodnutí se lze odvolat do 15 dnů ode dne jeho oznámení k odboru územního a stavebního řízení Krajského úřadu Středočeského kraje, podáním u zdejšího odboru výstavby, resp. na podatelnu Městského úřadu Český Brod.

Odvolání se podává s potřebným počtem stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis. Nepodá-li účastník potřebný počet stejnopisů, vyhotoví je správní orgán na náklady účastníka.

Odvoláním lze napadnout výrokovou část rozhodnutí, jednotlivý výrok nebo jeho vedlejší ustanovení. Odvolání jen proti odůvodnění rozhodnutí je nepřípustné.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Pořádková pokuta ( § 173 stavebního zákona )

            (1) Stavební úřad může rozhodnutím uložit pořádkovou pokutu do 50 000 Kč tomu, kdo závažným způsobem ztěžuje postup v řízení nebo provedení kontrolní prohlídky, anebo plnění úkolů podle § 172 tím, že

a) znemožňuje oprávněné úřední osobě nebo osobě jí přizvané vstup na svůj pozemek nebo stavbu,

b) na výzvu stavebního úřadu se nezúčastní kontrolní prohlídky, ač je k tomu podle tohoto zákona povinen.

            (2) Pořádkovou pokutu do 50 000 Kč může stavební úřad uložit vlastníku technické infrastruktury, který neposkytl nezbytnou součinnost podle § 161 odst. 2, ačkoli byl k tomu vyzván.

            (3) Při ukládání pořádkové pokuty podle odstavců 1 a 2 se postupuje podle ustanovení správního řádu o pořádkové pokutě 53)

 Za přestupek podle § 178  stavebního zákona lze uložit pokutu

 a) do 200 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. a), b), c), d) a e), odstavce 3 písm. a), b) a c) a odstavců 2, 4, 5 a 6,

 b) do 500 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. f), g), h), i) a j) a odstavce 3 písm. d),

 c) do 1 000 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. k), l) a m) a odstavce 3 písm. e) a f),

 d) do 2 000 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. n) a odstavce 3 písm. g).

Za správní delikt podle § 180 stavebního zákona se uloží pokuta

 a) do 200 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. a), b), c), d) a e), odstavce 3 písm. a), b) a c), odstavců 2 a 4 a odstavce 5 písm. b),

 b) do 500 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. f), g), h), i) a j), odstavce 3 písm. d) a odstavce 5 písm. a) a c),

 c) do 1 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. k), l) a m) a odstavce 3 písm. e) a f),

 d) do 2 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. n) a odstavce 3 písm. g).

21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace  
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit

 

 

25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
MěÚ Český Brod, Odbor stavební a územního plánování, nám.Husovo  70, 282 24 Český Brod
26. Kontaktní osoba

Ing. Jan Strnad, tel.321 612 136, e-mail: strnad@cesbrod.cz

Český Brod, Liblice, Štolmíř

Ing. Martina Fryčová, tel. 321 612 132, e-mail: frycova@cesbrod.cz

Tismice, Limuzy, Masojedy, Doubravčice, Mrzky, Vrátkov

Šárka Kosinová, tel. 321 612 134, e-mail: kosinova@cesbrod.cz

Hradešín, Kšely, Vitice, Hřiby, Močedník, Lipany, Chotýš, Dobré Pole, Krupá, Syneč, Tuchoraz, Přistoupim

Bc. Markéta Sommerová, tel.: 321 612 137, e-mail: sommerova@cesbrod.cz

Klučov, Lstiboř, Skramníky, Žhery, Tuklaty, Tlustovousy, Poříčany, Přehvozdí

Ing. Michaela Vítková, tel. 321 612 133, e-mail: vitkova@cesbrod.cz

Břežany II, Rostoklaty, Nová Ves II, Chrášťany, Bylany, Chotouň, Přišimasy

27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
1.1.2013
28. Popis byl naposledy
aktualizován
19.3.2019
29. Datum konce platnosti
popisu
Není stanoven
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
 

Žádost o vydání závazného stanoviska odpady

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace

Žádost o vydání závazného stanoviska
Závazné stanovisko, vyjádření dle § 146, odst. 3, zák. č. 541/2000 Sb., o odpadech

4. Základní informace
k životní situaci

I. obecní úřad obce s rozšířenou působností, vydává ve smyslu zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, v souladu s § 334a zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona, ve znění pozdějších předpisů, dle ustanovení § 146 odst. 3 písm. a) zákona o odpadech závazné stanovisko z hlediska nakládání s odpady nebo vedlejšími produkty:

k terénním úpravám a k odstranění stavby podléhající ohlášení nebo povolení podle stavebního zákona

II. obecní úřad obce s rozšířenou působností, vydává ve smyslu zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, v souladu s § 334a zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona, ve znění pozdějších předpisů, dle ustanovení § 146 odst. 3 písm. b) a c) zákona o odpadech vyjádření:

ke změně dokončené stavby podléhající ohlášení nebo povolení podle stavebního zákona

ke zřízení zařízení určeného pro nakládání s odpady
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)

Žadatelem je fyzická nebo právnická osoba, která je zároveň žadatelem v příslušném řízení podle stavebního zákona nebo zástupce na základě udělené plné moci.

V případě žádosti o vyjádření ke zřízení zařízení určeného pro nakládání s odpady a k zavedení nebo rozšíření výroby oxidu titaničitého je žadatelem fyzická nebo právnická osoba, která je/bude provozovatelem příslušného zařízení.

Právnická, fyzická podnikající osoba, fyzická osoba – statutární zástupci, případně zmocněnci.

6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace

Podání písemné žádosti o závazné stanovisko, resp. písemné žádosti o vyjádření. Žadatel specifikuje, k jakému záměru žádá vydat závazné stanovisko nebo vyjádření, a popíše způsob nakládání s odpady a vedlejšími produkty. Žadatel případně připojí také technický popis zařízení určeného pro nakládání s odpady nebo technický popis a parametry výroby oxidu titaničitého.

U staveb a provozoven umístěných ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Český Brod je příslušný MěÚ Český Brod, OŽPZ.

7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace

Podání písemné žádosti o závazné stanovisko, resp. písemné žádosti o vyjádření.

Projektová dokumentace */ (je třeba předložit dokumentaci, zpracovanou dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb ve znění pozdějších předpisů, v souladu s § 334a zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona, zejména Souhrnnou technickou zprávu)

*/ Projektová dokumentace musí obsahovat údaje uvedené v příslušné příloze vyhlášky a v části Celkový popis stavby, základní bilance stavby výčet odpadů:

Katalogové číslo odpadu a název odpadu dle vyhlášky č. 08/2021Sb., o Katalogu odpadů a posuzování vlastností odpadů (Katalog odpadů), kategorii odpadu (O, N, O/N), množství odpadu, který vznikne realizací záměru, způsoby nakládání s jednotlivými druhy odpadů.

8. Na které instituci životní
situaci řešit
MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 1. patro, kancelář č. 18
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit

Kde: MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod, 1. patro, kancelář číslo 21.

S kým: Ilona Tučímová

Úřední hodiny:
PO, ST: 08:00-11:00 a 12:00 – 17:00 
Út: 08:00-11:00

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
viz bod 7.
- V případě zastupování žadatele je nutno doložit plnou moc
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici

Žádost o závazné stanovisko, vyjádření dle § 146, odst. 3, zák. č. 541/2000 Sb., o odpadech

12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Bez správního poplatku.
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení

do 30 dnů od doručení žádosti, k nimž se připočítává doba až 30 dnů, jestliže je zapotřebí nařídit ústní jednání nebo ohledání, nebo jde-li o zvlášť složitý případ.

14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
Pouze žadatel
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
V případě potřeby doložení dalších podkladů bude žadatel vyzván telefonicky nebo písemně.
16. Elektronická služba,
kterou lze využít

e-podatelna@cesbrod.cz

ID datové schránky: jgqbsve

17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje

Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění

Zákon č. 541/2020 Sb., o odpadech
18. Jaké jsou související
předpisy

Vyhláška č. 237/2021 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady

Vyhláška č. 8/2021 Sb., o Katalogu odpadů a posuzování vlastností odpadů (Katalog odpadů)

19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
 
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace

Případné dotazy k uvedené problematice lze konzultovat na MěÚ Český Brod, OŽPZ, a to telefonicky, emailem, písemně nebo osobně.

23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Odbor životního prostředí a zemědělství, MěÚ Český Brod.
26. Kontaktní osoba Ilona Tučímová, tel.: 321 612 182, e-mail: tucimova@cesbrod.cz
27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
01.01.2021
28. Popis byl naposledy
aktualizován
17.04.2024
29. Datum konce platnosti
popisu

 

30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace

platná legislativa:  https://www.mzp.cz/cz/platne_pravni_predpisy

Přestupky a správní delikty na úseku rybářství

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
Přestupky a správní delikty na úseku rybářství
4. Základní informace
k životní situaci
Na základě ustanovení § 20 odst. 3 zákona č. 99/2004 Sb., o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů obecní úřady obce s rozšířenou působností projednávají přestupky na úseku rybářství.
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)
Ten, kdo zjistí porušení zákona o rybářství př. neoprávněné chytání ryb, chybějící doklady nebo nepředložení dokladů na požádání rybářské stráže či jiné oprávněné osoby, atd.
6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Obecní úřad obce s rozšířenou působností projednává došlé podněty o přestupcích na úseku rybářství ve svém správním obvodu.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace
Podáním podnětu na MěÚ Český Brod, odbor životního prostředí a zemědělství nebo na Policii ČR.
8. Na které instituci životní
situaci řešit
Obecní úřad obce s rozšířenou působností, v tomto případě MěÚ Český Brod, odbor životního prostředí a zemědělství.
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit

Kde: MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod, 1. patro,

Odbor životního prostředí a zemědělství, číslo dveří 20.

S kým: Ing. Ludmila Krčmová  

Úřední hodiny:
PO, ST: 08:00-11:00 a 12:00 – 17:00 
Út: 08:00-11:00
čtvrtek a pátek po telefonické domluvě.

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
Nejsou specifikovány.
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
Není specifikován žádný vzorový formulář.
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Bez poplatků.
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Nejsou specifikovány.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
Nejsou specifikováni.
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
Nejsou specifikovány.
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
ID datové schránky: jgqbsve
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
Zákon č. 99/2004 Sb., o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů (zákon o rybářství), vyhláška č. 292/2023 Sb., kterou se mění vyhláška č. 197/2004 Sb., k provedení zákona č. 99/2004 Sb., o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů (zákon o rybářství), ve znění pozdějších předpisů.
18. Jaké jsou související
předpisy
Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů.
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
V případě příkazu odpor ve lhůtě do 8 dnů ode dne jeho doručení k MěÚ Český Brod. V případě rozhodnutí odvolání ve lhůtě do 15 dnů ode dne jeho doručení ke KÚ pro Středočeský kraj podáním učiněným u MěÚ Český Brod.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností Dle § 30 a § 31 zákona č. 99/2004 Sb., o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, na základě typu přestupku a zhodnocení konkrétní situace.
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace

Krajský úřad pro Středočeský kraj, odbor životního prostředí a zemědělství, Zborovská 11, 150 21 Praha 5, www.kr-stredocesky.cz

Ministerstvo zemědělství, Těšnov 65/17, 117 05 Praha 1, www.mze.cz

Český rybářský svaz, Nad Olšinami 31, 100 00 Praha 10, www. rybsvaz.cz

23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
Nejsou specifikovány.
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
Nejsou specifikovány.
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Odbor životního prostředí a zemědělství, MěÚ Český Brod.
26. Kontaktní osoba Ing. Ludmila Krčmová, tel. 321 612 184, email: krcmova@cesbrod.cz
27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
7.5.2021
28. Popis byl naposledy
aktualizován
23.1.2024
29. Datum konce platnosti
popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
Nejsou specifikovány.

Zápůjčka inventáře města

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
Žádost o zápůjčku inventáře města Český Brod.
4. Základní informace
k životní situaci
Město Český Brod disponuje majetkem, který je možno zapůjčit na pořádání společenských akcí. Jedná se o prodejní stánek 11ks, pivní sety (lavice se stolem) 5ks, altán velký 1ks, altán malý 1ks, stůl oválný (plast) 10ks, židle (plast) 50ks, mobilní zábrany (plast) 10 ks.
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)
Žadatel musí být fyzickou nebo právnickou osobou  starší 18 let (způsobilou k  právním úkonům) a nesmí mít závazky vůči městu Český Brod a musí být zástupcem společnosti, která má o zápůjčku zájem.
6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
 
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace

Žadatel musí vyplnit písemnou žádost o výpůjčce inventáře a

A) zaslat poštou na adresu Město Český Brod – odbor rozvoje (Blanka Šarochová), náměstí Husovo 70, 282 01 Český Brod

B) předat do podatelny nám. Arnošta z Pardubic 56, Český Brod

C) zaslat mailem na adresu sarochova@cesbrod.cz

8. Na které instituci životní
situaci řešit
Město Český Brod, náměstí Husovo 70, 282 01 Český Brod
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit
Kde: Město Český Brod, náměstí Husovo 70, Český Brod
S kým: odbor rozvoje, Blanka Šarochová tel. 321 612 169, 604 376 042,  sarochova@cesbrod.cz
Kdy: hodiny pro veřejnost ( pondělí a středa 8.00 – 17.00 hod.)
10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
Písemnou žádost obsahující: předmět zápůjčky, počet kusů, termín zápůjčky, odpovědná osoba za zapůjčené předměty. Žádost bude podepsána statutárním orgánem a pokud bude povolení vyřizovat jiná osoba bude jednáno na základě plné moci.
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
Neformalizovaná písemná žádost.
Žádost o zapůjčení inventáře města Český Brod
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Poplatek za zápůjčku je účtován dle platného ceníku schváleného RM dne 03.06.2015 č. usnesení 219/2015.
Ceník zápůjček inventáře Města Český Brod
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Ihned pokud není na požadovaný inventář evidovaná rezervace.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
 
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány

Poplatek za zápůjčku je nutno uhradit před převzetím zápůjčky na pokladně Města Český Brod v úředních hodinách pro veřejnost:

pondělí 8 - 11, 12 - 17 hod.
úterý 8 - 11, 12 - 14:30 hod.
středa 8 - 11, 12 - 17 hod.
čtvrtek 8 - 11, 12 - 14:30 hod.
pátek 8 - 11, 12 - 13:00 hod.
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
sarochova@cesbrod.cz
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
 
18. Jaké jsou související
předpisy
 
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
 
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností Náhrada vzniklé škody uvedením do předchozího stavu nebo peněžním plněním.
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace  
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Odbor rozvoje Města Český Brod.
26. Kontaktní osoba Blanka Šarochová, tel. 321612169, 604 376 042
e-mail: sarochova@cesbrod.cz
27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
28.1.2019
28. Popis byl naposledy
aktualizován
28.1.2019
29. Datum konce platnosti
popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
 

Sociální poradenství

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název) životní situace

Sociální poradenství – přímá i nepřímá práce s klientem za účelem sociálního začleňování osob a skupin osob.

 

4. Základní informace k životní situaci

Sociální poradenství je poskytováno zejména při těchto událostech:
1. Zdravotní postižení nebo duševní onemocnění
2. Péče o osobu závislou na péči jiné osoby
3. Omezení svéprávnosti
4. Sociální vyloučení
5. Rizikový způsob života
6. Sociální problémy obětí agrese, trestné činnosti a domácího násilí
7. Ztráta přístřeší, nejisté či neadekvátní bydlení
8. Nezaměstnanost a materiální problémy
9. Imigrace
10. Sociální problémy spojené s péčí o děti a výchovou dětí. 

 

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) Kdokoliv, kdo potřebuje sociální poradenství
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace Podmínkou je dobrovolnost a ochota spolupracovat se sociálními pracovníky.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace Osobní návštěvou sociálního pracovníka na odboru sociálních věcí a školství, telefonicky, zasláním emailu nebo osobní návštěvou sociálního pracovníka v přirozeném prostředí klienta.
8. Na které instituci životní situaci řešit Městský úřad Český Brod, odbor sociálních věcí a školství
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Odbor sociálních věcí a školství
náměstí Arnošta z Pardubic č. 56

Bc. Alena Bendová - sociální práce pro osoby v krizi, tel.: 313036102
e-mail: bendova@cesbrod.cz

Mgr. Bc. Jana Tůmová - sociální práce pro seniory a osoby se zdravotním postižením, tel. 313 033 157, 730 870 953

e-mail: tumova@cesbrod.cz

pondělí a středa
8:00 - 11:00  a 12:00 – 17:00 hod.
úterý
8:00 - 11:00 hod

Ostatní dny po telefonické dohodě.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou Je vhodné mít s sebou podklady k danému problému a průkaz totožnosti. Sociální poradenství lze však poskytnout v případě přání klienta i anonymně.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici Žádné.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení Lhůty nejsou stanoveny, sociální pracovník pracuje dle individuálních potřeb klienta.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace Na řešení sociální situace se mohou podílet také rodinní příslušníci, úřady, poskytovatelé sociálních služeb a další osoby či instituce.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány Aktivní spolupráce klienta se sociálním pracovníkem.
16. Elektronická služba, kterou lze využít  
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

Zákon č. 111/2006 Sb. o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů

Zákon č. 128/2000 Sb. o obcích, ve znění pozdějších předpisů
18. Jaké jsou související předpisy  
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují Bez opravných prostředků.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti Sankce nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace  
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě  
24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

 

25. Za správnost popisu odpovídá útvar Odbor sociálních věcí a školství (OSVŠ), MěÚ Český Brod
26. Kontaktní osoba

Bc. Alena Bendová, OSVŠ, MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, tel. 313 036 102, č. dveří 24

Mgr. Bc. Jana Tůmová, OSVŠ, MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, tel. 313 033 157, 730 870 953, č. dveří 25

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

26.7.2023

28. Popis byl naposledy aktualizován

26.7.2023

29. Datum konce platnosti popisu  
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace  
Copyright © Město Český Brod, 2005-2024 | Přístupnost | GDPR | Kontakty | Mobilní verze | Administrace | vývoj MyWebdesign.cz
Cesbrod
TOPlist