Životní situace

Žádost o koordinované závazné stanovisko

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
Žádost o koordinované závazné stanovisko
4. Základní informace
k životní situaci

Vydání koordinovaného (závazného) stanoviska podle ustanovení § 4 odst. 7 stavebního zákona, zahrnující požadavky na ochranu všech dotčených veřejných zájmů, které dotčený orgán (Městský úřad Český Brod) hájí podle zvláštních zákonů.

 

5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)

Podat žádost je oprávněna fyzická osoba, fyzická osoba podnikající i právnická osoba, která může zmocnit k vyřízení jinou zastupující osobu.

6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Žádost se předkládá na předepsaném formuláři a obsahuje předepsané přílohy žádosti. Projektová dokumentace se předkládá v elektronické podobě (jako příloha v datové schránce či emailem) či v listinné podobě.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace

Podáním žádosti na předepsaném formuláři s přílohami

písemně (osobně na podatelně Městského úřadu Český Brod)

písemně (zasláním poštou na adresu:  
              Městský úřad Český Brod
              Odbor stavební a územního plánování
              Nám. Husovo 70 282 24 Český Brod

elektronicky (s ověřeným elektronickým podpisem) na adresu: epodatelna@cesbrod.cz
datová schránka ISDS: jgqbsve

8. Na které instituci životní
situaci řešit

MěÚ Český Brod, Odbor stavební a územního plánování, nám. Husovo 70, 282 01 Český Brod.

MěÚ Český Brod, Odbor životního prostředí a zemědělství, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod

           

9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit

Adam Turecký, tel.321 612 138, e-mail: turecky@cesbrod.cz

Edita Drahotová, tel. 321 612 180, e-mail: drahotova@cesbrod.cz

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou

Údaje umožňující identifikaci žadatele, v případě zastupování žadatele plná moc, katastrální mapa se zákresem umístění stavby, projektová dokumentace stavby zpracovaná v rozsahu pro daný účel (v elektronické podobě - jako příloha v datové schránce či emailem) či v listinné podobě.

11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
 Žádost o vydání koordinovaného závazného stanoviska
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou předepsány.

13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Lhůta pro vyřízení žádosti je dána správním řádem (zákon č. 500/2004 Sb., správní řád) - § 6 odst. 1, podle kterého, pokud správní orgán nevyřídí věc bez zbytečných průtahů, učiní tak ve lhůtě přiměřené, není-li zákonná lhůta stanovena. Za obecnou přiměřenou lhůtu se považuje lhůta do 30 dnů ode dne podání žádosti, v případě složitosti záměru a nutnosti koordinace dotčených zájmů se může lhůta prodloužit.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
 
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
Žádné
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
Zaslání dokumentace v elektronické formě (*.pdf) na email turecky@cesbrod.cz,   drahotova@cesbrod.cz, epodatelna@cesbrod.cz   či jako přílohu datovou schránkou
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje

Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)

18. Jaké jsou související
předpisy

 Zákon č. 20/1987 o státní památkové péči
Zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
Zákon č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích 
Zákon č. 289/1995 Sb. o lesích (lesní zákon) 
Zákon č. 254/2001 Sb. o vodách (vodní zákon) 
Zákon č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny 
Zákon č. 334/1992 Sb. o ochraně zemědělského půdního fondu 
Zákon č. 82/ 2002 Sb. o ochraně ovzduší 
Zákon č. 185/2001 Sb. o odpadech

19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují

Proti koordinovanému závaznému stanovisku nelze podat samostatné odvolání, neboť tento úkon není, dle ustanovení § 149 odst. 1 zákona 500/2004, správní řád, v platném znění, samostatným rozhodnutím. Opravný prostředek lze podat orgánu, jež vede správní řízení, který následně umožní, aby bylo v souladu s ustanovením § 149 odst. 4 správního řádu přezkoumáno i koordinované závazné stanovisko.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace  
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
MěÚ Český Brod, odbor stavební a územního plánování
26. Kontaktní osoba

Adam Turecký, tel.321 612 138, e-mail: turecky@cesbrod.cz

Edita Drahotová, tel. 321 612 180, e-mail: drahotova@cesbrod.cz

27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
1.7.2019
28. Popis byl naposledy
aktualizován
8.6.2020
29. Datum konce platnosti
popisu
Není stanoven
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
 

Vydání dlouhodobého parkovacího oprávnění

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování(název) životní situace

Vydání dlouhodobého parkovacího oprávnění

4. Základní informace
k životní situaci

Týká se vydání dlouhodobého parkovacího oprávnění pro lokalitu I. a II., platné od 1. 1. 2022. 

Do lokality I. spadá: náměstí Husovo, náměstí Arnošta z Pardubic, ulice Tyršova, Suvorovova a Krále Jiřího (od náměstí po ulici Kollárova) – místa označená pro parkování.

Do lokality II. spadá: ulice Pod Velkým Vrchem, Slezská, Jugoslávská, Moravská, Bulharská, Ruská, Slovenská, Marie Majerové, Lužická, Za Svitavkou, Za Pilou, Zborovská a ulice Klučovská č. p. 779 – místa označená pro parkování.

Parkovací oprávnění je vázané na registrační značku zaparkovaného vozidla pro konkrétní osobu a jejího držitele s platností nejvýše na jeden rok.

Dlouhodobé parkovací oprávnění (rezidentní) je možností pro parkování v souladu s nařízením města, nikoliv nárokem na zajištění konkrétního parkovacího místa.

5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)

Žadatel jedná samostatně nebo může mít zástupce na základě plné moci, která nemusí být úředně ověřená. Za právnickou osobu jedná statutární orgán nebo ten, kdo prokáže, že je oprávněn za ní jednat.

6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace

O vydání parkovací karty mohou žádat pouze:

    • Vlastníci nemovitostí, fyzické osoby s trvalým pobytem v dané lokalitě,
    • Fyzická nebo právnická osoba s provozovnou nebo sídlem firmy v dané lokalitě
    • Neziskové a příspěvkové organizace se sídlem nebo provozovnou v dané lokalitě a musí též prokázat, že jsou vlastníkem vozidla
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace

Na obecním úřadě obce Český Brod podat žádost o vydání dlouhodobého parkovacího oprávnění.

8. Na které instituci životní
situaci řešit

Na obecním úřadě v kanceláři č. 22 – Jana Vejvodová a Soňa Sršňová, v prvním patře. V úředních hodinách na adrese Arnošta z Pardubic 56, Český Brod.

Stejné jako bod 9.
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit

Na obecním úřadě obce Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56, Český Brod 282 01 – Jana Vejvodová a Soňa Sršňová, Kancelář č. 22, tel: 321 612 196  nebo mailem parkovaciopravneni@cebrod.cz

Úřední hodiny: PO: 08,00-11,00 a 12,00 – 17,00

                      ÚT: 08,00-11,00

                      ST: 08,00-11,00 a 12,00 – 17,00 

                      ÚT, ČT a Pá po telefonické domluvě

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
  1. Doklad o místě trvalého pobytu fyzické osoby – občanský průkaz, doklad o sídle nebo provozovně právnické nebo podnikající fyzické osoby – výpis z živnostenského rejstříku.
  2. U neziskových a příspěvkových organizací je nutné předložit doklad o vlastnictví motorového vozidla těmito organizacemi (např. malý TP).
  3. U vlastníků nemovitostí doložit výpisem z katastru nemovitostí, případně lze ověřit při předložení žádosti náhledem do katastru nemovitostí.
  4. Technický průkaz (malý) od vozidla, které na sebe bude mít fyzická osoba/fyzická osoba podnikající/právnická osoba registrované pro dlouhodobé parkovaní.
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici

Žádost o dlouhodobého parkovacího oprávnění.

Tištěné formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, odbor dopravy, formulář ke stažení zde

12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit

Lokalita I.
Podnikající fyzické a právnické osoby a Neziskové a příspěvkové organizace, které mají sídlo nebo provozovnu podnikání v dané lokalitě – cena 1. Oprávnění je 5.000,- Kč/rok, každé další oprávnění je navýšeno vždy o 2.000,- Kč.

Fyzické osoby s trvalým pobytem nebo vlastníci nemovitostí – cena za 1. parkovací oprávnění je za 1.000,- Kč/rok/č.p. nebo bytovou jednotkou na shodném č.p., cena 2. a každého dalšího oprávnění v lokalitě I. je 5.000,- Kč/rok/shodné č.p. nebo shodnou bytovou jednotku

Lokalita II.

Podnikající fyzické a právnické osoby a Neziskové a příspěvkové organizace – cena 1. Parkovacího oprávnění je 500,- Kč/rok/č.p., každé další parkovací oprávnění na shodné č.p., shodnou adresu provozovny nebo sídla je 5.000,- Kč/rok.

Fyzické osoby s trvalým pobytem nebo vlastníci nemovitostí – cena 1. parkovacího oprávnění 50,- Kč/rok/č.p. nebo bytovou jednotkou na shodném č.p., 2. Parkovací oprávnění 500,- Kč/rok/ č.p. nebo bytovou jednotkou na shodném č.p., každé další parkovací oprávnění je vždy 5.000,- Kč/rok/ č.p. nebo bytovou jednotkou na shodném č.p..

V případě vydání parkovací karty na období kratší než 1 rok se cena krátí poměrnou částkou na započaté měsíce.

Poplatek je možné uhradit:

  • Na pokladně MěÚ a lze platit i platební kartou – první rok doporučeno.
  • Bankovním převodem – platby na další období
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení

Na počkání - po uhrazení poplatku.

14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace

Osoba zastupující žadatele s plnou mocí. 

15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány

 

16. Elektronická služba,
kterou lze využít
Prozatím není žádná elektronická služba, kterou by bylo možno využít.
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 128/2000 Sb. o obcích ve znění pozdějších předpisů, zákon 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů, Zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, ve znění pozdějších přestupků, Zákon č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších přestupků
18. Jaké jsou související
předpisy

Nařízení města Český Brod č. 4/2021 a nařízení č. 6/2019, kterým se vymezují oblasti města Český Brod, ve kterých lze místní komunikace užít ke stání silničních motorových vozidel jen za sjednanou cenu.

19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
 
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností Kontrola nad dodržováním povinností stanovených tímto nařízením (č. 4/2021, 6/2021), je prováděna dle zvláštních právních předpisů (zákon č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů), a to strážníky Městské policie Český Brod. Porušování povinností stanoveným tímto nařízením lze postihovat podle zvláštních právních předpisů (Zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, ve znění pozdějších předpisů).
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace

Povinnost uhradit stanovenou cenu se nevztahuje na vozidla přepravující osobu, která je držitelem průkazu ZTP a ZTP/P. Vozidlo musí být označeno parkovacím průkazem dle vyhlášky č. 294/2015, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích, přílohy č. 13.

Počet parkovacích oprávnění se rozlišuje pro vlastníky nemovitostí a pro osoby s trvalým pobytem. Pokud na jednom č. p. žije více osob a jedna je zároveň vlastník, zažádá si o 1. parkovací oprávnění a druhá osoba s trvalým pobytem (i když je třeba také vlastník) si zažádá také o 1. parkovací oprávnění.

23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, – Jana Vejvodová a Soňa Sršňová, Kancelář č. 22, tel: 321 612 196  nebo mailem parkovaciopravneni@cebrod.cz
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad.
26. Kontaktní osoba  
27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
18.8.2023
28. Popis byl naposledy
aktualizován
18.8.2023
29. Datum konce platnosti
popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace

 

Vítání občánků

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
 Slavnostní obřad – vítání občánků
4. Základní informace
k životní situaci
Slavnostní obřad - vítání občánků organizuje matrika. Na slavnostní obřad jsou zvány děti, které jejich rodiče přihlásí na matrice formou přihlášky k vítání občánků.
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)
Rodiče dětí.
6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Trvalý pobyt dítěte.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace

 Vyplnit přiloženou přihlášku a odevzdat ji v kanceláři matriky příp. na podatelně.

 Přihláška vítání občánků

8. Na které instituci životní
situaci řešit
Městský úřad Český Brod,  matrika.
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit

Kde: náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod
S kým: matrikářka
Kdy: pondělí, středa   8.00-11.00, 12.00-17.00, úterý 8:00 - 11:00.

 

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
 
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
Pozvánka, kterou obdrží rodiče od matričního úřadu.
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Nevybírá se žádný správní poplatek.
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Není stanovena žádná lhůta.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
Zúčastnit se slavnostního obřadu.
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
e-mail: vojackova@cesbrod.cz, krizkova@cesbrod.cz
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
 
18. Jaké jsou související
předpisy
 
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
 
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Vítání občánků je pořádáno podle počtu přihlášených dětí 3 – 4 krát ročně. Pozvánky jsou odesílány 2 týdny před konáním obřadu na adresu rodičů nebo matky dítěte. Podrobné informace Vám podá příslušný matriční úřad.
V Českém Brodě: MěÚ Český Brod, náměstí Arnošta z Pardubic 56, přízemí, matrika, tel. 321612142
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
MěÚ Český Brod, matrika
26. Kontaktní osoba

Lucie Vojáčková, tel. 321612142,
e-mail: vojackova@cesbrod.cz

Ivana Křížková, tel. 321612144,
e-mail: krizkova@cesbrod.cz

27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
1.3.2011
28. Popis byl naposledy
aktualizován
23.1.2015
29. Datum konce platnosti
popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
Při řešení této životní situace je nutné obrátit se osobně na místně příslušnou matriku.

Výpis z Rejstříku trestů právnických osob

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
Výpis z Rejstříku trestů právnických osob
4. Základní informace
k životní situaci
Výpis se vydává na základě žádosti fyzické nebo právnické osoby
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)
Žadatelem může být fyzická nebo právnická osoba, které je možno vydat ověřené výpisy.
6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Pro výpis z RTPO je třeba znát IČO nebo název právnické osoby , které se výpis týká. Výpis z RTPO se vydává na počkání prostřednictvím systému CzechPOINT a opatří se ověřovací doložkou.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace
Žádostí  na kontaktním místě CzechPOINT.
8. Na které instituci životní
situaci řešit

Ověřené výpisy se vydávají na kontaktních místech veřejné správy.

        

9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit
Kde: náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod – pokladna Městského úřadu a pracoviště CzechPoint
S kým: Hana Hybešová, Svatava Strejčková
Kdy: Po, St od 08:00-17:00; Út, Čt od 08:00-14:30;Pá od 08:00-13:00( přestávka vždy od 11:00-12:00).
10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
 
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Správní poplatek činí 100,- Kč za první stránku výpisu, za každou další 50,-Kč. Lze uhradit na místě v hotovosti nebo platební kartou.
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Elektronicky ověřený výstup ze systému CzechPOINT se vydává na počkání.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
 
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
 
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
Elektronickou službu nelze využít.
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
Zákon č. 365/2000 Sb., o inforamčních systémech veřejné správy.
18. Jaké jsou související
předpisy
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
Nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností Sankce nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Další informace Vám podá kontaktní místo CzechPoint – tel. 321 612 146 nebo 321 612 213
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Odbor vnitřních věcí
26. Kontaktní osoba

Svatava Strejčková, tel. 321612213,
e-mail: strejckova@cesbrod.cz

Hana Hybešová, tel. 321612146,
e-mail: hybesova@cesbrod.cz 

27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
3.7.2018
28. Popis byl naposledy
aktualizován
3.7.2018
29. Datum konce platnosti
popisu
 
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
 

Zprostředkovaná identifikace

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název)
životní situace
Zprostředkovaná identifikace
4. Základní informace
k životní situaci
k životní situaci Zprostředkovaná identifikace se vydává na základě žádosti fyzické nebo právnické osoby a slouží ke splnění povinnosti  identifikovat stranu obchodu nebo transakce.
5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)
Žadatelem může být fyzická nebo právnická osoba, které je možno vydat ověřené výpisy.
6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
Žadatel musí znát název právnické osoby, pro kterou je identifikace určena a účel identifikace.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace
Žádostí  na kontaktním místě CzechPOINT.
8. Na které instituci životní
situaci řešit
Zprostředkovaná identifikace se provádí na kontaktních místech veřejné správy.                   
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit
Kde: náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod – pokladna Městského úřadu a pracoviště CzechPoint
S kým: Hana Hybešová, Svatava Strejčková, Ivana Křížková, Lucie Vojáčková
Kdy: Po, St od 08:00-17:00;Út, Čt od 08:00-14:30;Pá od 08:00-13:00( přestávka vždy od 11:00-12:00).
10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou
Doklad totožnosti (občanský průkaz, pas, povolení k pobytu, vízový štítek,  pobytový štítek, případně jiný doklad cizince, podpůrný doklad (řidičský průkaz, rodný list, zaměstnanecký průkaz), v případě právnických osob doklad potvrzující existenci právnické osoby (většinou v obchodním rejstříku), v případě zmocněnců plná moc.
11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici
Nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit
Správní poplatek 200 Kč za 1 zprostředkovanou identifikaci.  Lze uhradit na místě v hotovosti nebo platební kartou.
13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Elektronicky ověřený výstup ze systému CzechPOINT se vydává na počkání.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace
 
15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
 
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
Elektronickou službu nelze využít.
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
Zákon č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů.
18. Jaké jsou související
předpisy
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů , zákon č. 500/2014 Sb,.správní řád, ve znění pozdějších předpisů
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
Nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností Sankce nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Další informace Vám podá kontaktní místo CzechPoint – tel. 321 612 146 nebo 321 612 213, 321 612 144 nebo 321 612 142
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
 
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Odbor vnitřních věcí
26. Kontaktní osoba

Svatava Strejčková, tel. 321612213,
e-mail: strejckova@cesbrod.cz

Hana Hybešová, tel. 321612146,
e-mail: hybesova@cesbrod.cz 

Ivana Křížková, tel. 321612144,

e-mail: krizkova@cesbrod.cz

Lucie Vojáčková, tel. 321612142,

e-mail: vojackova@cesbrod.cz

27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
3.7.2018
28. Popis byl naposledy
aktualizován
3.7.2018
29. Datum konce platnosti
popisu
 
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace
 

Vývoz vozidla neevidovaného v ČR do zahraničí

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování(název) životní situace

Vývoz vozidla neregistrovaného v ČR do zahraničí.

4. Základní informace
k životní situaci

Týká se vozidel prodaných do zahraničí dosud neregistrovaných v ČR.

5. Kdo je oprávněn v této
věci jednat (podat žádost
apod.)

dovozce, prodejce , popř. zmocněnec.zastupující žadatele ( musí mít ověřenou Plnou moc,žadatel je dovozce, prodejce v  ČR, nikoli cizinec)

6. Jaké jsou podmínky
a postup pro řešení životní
situace
S žádosti se dostavit na odbor dopravy příslušný k místu provozovny či sídla firmy žadatele a doložit potřebné podklady.
7. Jakým způsobem zahájit
řešení životní situace
Podáním vyplněné žádosti o vydání vývozních značek - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad.
8. Na které instituci životní
situaci řešit
na odbor dopravy příslušný k místu provozovny či sídla firmy žadatele
9. Kde, s kým a kdy životní
situaci řešit v Českém Brodě

Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad , nám. Arnošta z Pardubic 56, Český Brod, 282 01

Přepážka č. 13, technik

Miroslava Kopfhammerová, tel. č.: 321612194, e-mail:kopfhammerova@cesbrod.cz 

Úřední hodiny: PO-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00

                      ÚT-08,00-11,00

                      ST-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00 

                      ČT- po telefonické domluvě mimo pátku

PO–ST možnost objednání přes rezervační systém na webových stránkách: https://rezervace.cesbrod.cz

10. Jaké doklady je nutné mít
s sebou

Občanský průkaz, popř. živnostenský list nebo výpis obchodního rejstříku, v případě zmocněnce i ověřenou plnou  moc.( ne na cizince) zahraniční doklady k vozidlu, zelená karta povinného ručení, protokol o evidenční kontrole, který není starší 30 dní, doklad o nabytí vozidla .

Souhlas vlastníka, je-li odlišný od provozovatele.

11. Jaké jsou potřebné
formuláře a kde jsou
k dispozici

Žádost o vydání tabulky s registrační značkou na vývoz.

Tištěné formuláře jsou k dispozici na kterémkoli obecním úřadě obce s rozšířenou působností.

12. Jaké jsou poplatky a jak je
lze uhradit

Poplatek u vývozu vozidla činí 200 Kč za každou vývozní značku.

Lze uhradit v pokladně MěÚ i platební kartou.

13. Jaké jsou lhůty
pro vyřízení
Na počkání.  Je ale třeba se dostavit alespoň hodinu před koncem pracovní doby.
14. Kteří jsou další účastníci
(dotčení) řešení životní
situace

Osoba zastupující žadatele s ověřenou plnou mocí.

Dále Vlastník vozidla, je-li rozdílný od provozovatele.

15. Jaké další činnosti jsou po
žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba,
kterou lze využít
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního
předpisu se postupuje
Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu na pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů
18. Jaké jsou související
předpisy
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.
19. Jaké jsou opravné
prostředky a jak se
uplatňují
Nejsou.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Ministerstvo dopravy ČR, krajské úřady, obecní úřad s rozšířenou působností, pověřené obecní úřady.
23. Informace o popisovaném
postupu (o řešení životní
situace) je možné získat
také z jiných zdrojů nebo
v jiné formě
Ministerstvo dopravy ČR.
24. Související životní situace
a návody, jak je řešit
 
25. Za správnost popisu
odpovídá útvar
Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad.
26. Kontaktní osoba Miroslava Kopfhammerová – kopfhammerova@cesbrod.cz,
tel.: 321612194
27. Popis je zpracován podle
právního stavu ke dni
1.10.2018
28. Popis byl naposledy
aktualizován
20.06.2019
29. Datum konce platnosti
popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění
a poznámky k řešení
životní situace

 

Provozování taxislužby

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název) životní situace

Provozování taxislužby.

4. Základní informace k životní situaci

Taxislužba je veškerá osobní doprava pro cizí potřeby, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba, popř. zmocněnec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě zájmu o provozování taxislužby dopravce požádá o Výpis z evidence vozidel taxislužby. V případě, že se jedná o osobu, která bude vykonávat řidiče taxislužby musí požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Výpis z evidence vozidel taxislužby.

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

8. Na které instituci životní situaci řešit MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56,Český Brod, 282 01

Kancelář č. 11, Miroslava Kopfhammerová, Dana Machovská

Úřední hodiny:
PO-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ÚT-08,00-11,00
ST-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ČT- po telefonické domluvě.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Občanský průkaz, originál rozhodnutí o udělení koncese s předmětem podnikání: silniční motorová doprava, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče (koncesní listinu), - potřebná pro výpis z evidence vozidel taxislužby.

Občanský průkaz, fotografie 35x45mm – potřebná pro Průkaz řidiče taxislužby.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Žádost o Výpis z evidence vozidel taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

Žádost o vydání průkazu řidiče taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za průkaz řidiče taxislužby 500,-Kč

Za výpis z evidence vozidel taxislužby 50,- Kč

Na pokladně MěÚ lze platit i platební kartou

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Ze zákona až 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace Osoba zastupující žadatele s plnou mocí.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje Zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů.
18. Jaké jsou související předpisy

Vyhláška č. 478/2000 Sb., kterou se provádí zákon o silniční dopravě, č. 455/1991 Sb., zákon o živnostenském podnikání, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 361/2000 Sb., zákon o provozu na poz. komunikacích, 56/2001 Sb., zákon o podmínkách provozu na poz. komunikacích, 505/1990 Sb., zákon o metrologii,526/1990 Sb., zákon o cenách, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují Opravné prostředky se uplatňují na příslušném úřadě v souladu se správním řádem.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Obec s rozšířenou působností, Krajský úřad, Ministerstvo dopravy ČR
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, nebo na tel. č. 321 612 192-3
24. Související životní situace a návody, jak je řešit  
25. Za správnost popisu odpovídá útvar Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
26. Kontaktní osoba Dana Machovská – machovska@cesbrod.cz, tel. 321612193,
Miroslava Kopfhammerová – kopfhammerova@cesbrod.cz, tel. 321612192
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni 01.01.2015
28. Popis byl naposledy aktualizován 22.9.2015
29. Datum konce platnosti popisu Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace  

Provozování taxislužby

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název) životní situace

Provozování taxislužby.

4. Základní informace k životní situaci

Taxislužba je veškerá osobní doprava pro cizí potřeby, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba, popř. zmocněnec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě zájmu o provozování taxislužby dopravce požádá o Výpis z evidence vozidel taxislužby. V případě, že se jedná o osobu, která bude vykonávat řidiče taxislužby musí požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Výpis z evidence vozidel taxislužby.

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

8. Na které instituci životní situaci řešit MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56,Český Brod, 282 01

Kancelář č. 11, Miroslava Kopfhammerová, Dana Machovská

Úřední hodiny:
PO-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ÚT-08,00-11,00
ST-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ČT- po telefonické domluvě.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Občanský průkaz, originál rozhodnutí o udělení koncese s předmětem podnikání: silniční motorová doprava, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče (koncesní listinu), - potřebná pro výpis z evidence vozidel taxislužby.

Občanský průkaz, fotografie 35x45mm – potřebná pro Průkaz řidiče taxislužby.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Žádost o Výpis z evidence vozidel taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

Žádost o vydání průkazu řidiče taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za průkaz řidiče taxislužby 500,-Kč

Za výpis z evidence vozidel taxislužby 50,- Kč

Na pokladně MěÚ lze platit i platební kartou

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Ze zákona až 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace Osoba zastupující žadatele s plnou mocí.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje Zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů.
18. Jaké jsou související předpisy

Vyhláška č. 478/2000 Sb., kterou se provádí zákon o silniční dopravě, č. 455/1991 Sb., zákon o živnostenském podnikání, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 361/2000 Sb., zákon o provozu na poz. komunikacích, 56/2001 Sb., zákon o podmínkách provozu na poz. komunikacích, 505/1990 Sb., zákon o metrologii,526/1990 Sb., zákon o cenách, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují Opravné prostředky se uplatňují na příslušném úřadě v souladu se správním řádem.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Obec s rozšířenou působností, Krajský úřad, Ministerstvo dopravy ČR
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, nebo na tel. č. 321 612 192-3
24. Související životní situace a návody, jak je řešit  
25. Za správnost popisu odpovídá útvar Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
26. Kontaktní osoba Dana Machovská – machovska@cesbrod.cz, tel. 321612193,
Miroslava Kopfhammerová – kopfhammerova@cesbrod.cz, tel. 321612192
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni 01.01.2015
28. Popis byl naposledy aktualizován 22.9.2015
29. Datum konce platnosti popisu Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace  

Provozování taxislužby

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název) životní situace

Provozování taxislužby.

4. Základní informace k životní situaci

Taxislužba je veškerá osobní doprava pro cizí potřeby, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba, popř. zmocněnec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě zájmu o provozování taxislužby dopravce požádá o Výpis z evidence vozidel taxislužby. V případě, že se jedná o osobu, která bude vykonávat řidiče taxislužby musí požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Výpis z evidence vozidel taxislužby.

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

8. Na které instituci životní situaci řešit MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56,Český Brod, 282 01

Kancelář č. 11, Miroslava Kopfhammerová, Dana Machovská

Úřední hodiny:
PO-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ÚT-08,00-11,00
ST-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ČT- po telefonické domluvě.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Občanský průkaz, originál rozhodnutí o udělení koncese s předmětem podnikání: silniční motorová doprava, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče (koncesní listinu), - potřebná pro výpis z evidence vozidel taxislužby.

Občanský průkaz, fotografie 35x45mm – potřebná pro Průkaz řidiče taxislužby.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Žádost o Výpis z evidence vozidel taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

Žádost o vydání průkazu řidiče taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za průkaz řidiče taxislužby 500,-Kč

Za výpis z evidence vozidel taxislužby 50,- Kč

Na pokladně MěÚ lze platit i platební kartou

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Ze zákona až 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace Osoba zastupující žadatele s plnou mocí.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje Zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů.
18. Jaké jsou související předpisy

Vyhláška č. 478/2000 Sb., kterou se provádí zákon o silniční dopravě, č. 455/1991 Sb., zákon o živnostenském podnikání, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 361/2000 Sb., zákon o provozu na poz. komunikacích, 56/2001 Sb., zákon o podmínkách provozu na poz. komunikacích, 505/1990 Sb., zákon o metrologii,526/1990 Sb., zákon o cenách, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují Opravné prostředky se uplatňují na příslušném úřadě v souladu se správním řádem.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Obec s rozšířenou působností, Krajský úřad, Ministerstvo dopravy ČR
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, nebo na tel. č. 321 612 192-3
24. Související životní situace a návody, jak je řešit  
25. Za správnost popisu odpovídá útvar Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
26. Kontaktní osoba Dana Machovská – machovska@cesbrod.cz, tel. 321612193,
Miroslava Kopfhammerová – kopfhammerova@cesbrod.cz, tel. 321612192
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni 01.01.2015
28. Popis byl naposledy aktualizován 22.9.2015
29. Datum konce platnosti popisu Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace  

Provozování taxislužby

1. Identifikační číslo  
2. Kód  
3. Pojmenování (název) životní situace

Provozování taxislužby.

4. Základní informace k životní situaci

Taxislužba je veškerá osobní doprava pro cizí potřeby, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba, popř. zmocněnec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě zájmu o provozování taxislužby dopravce požádá o Výpis z evidence vozidel taxislužby. V případě, že se jedná o osobu, která bude vykonávat řidiče taxislužby musí požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Výpis z evidence vozidel taxislužby.

Na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu požádat o Průkaz řidiče taxislužby.

8. Na které instituci životní situaci řešit MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na MěÚ Český Brod – odbor dopravy a obecní živnostenský úřad, nám. Arnošta z Pardubic 56,Český Brod, 282 01

Přepážka č. 11 a 12, Dana Machovská, Tereza Splavcová

Úřední hodiny:
PO-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ÚT-08,00-11,00
ST-08,00-11,00 a 12,00 – 17,00
ČT- po telefonické domluvě.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Občanský průkaz, originál rozhodnutí o udělení koncese s předmětem podnikání: silniční motorová doprava, kterou se zajišťuje přeprava nejvýše 9 osob včetně řidiče (koncesní listinu), - potřebná pro výpis z evidence vozidel taxislužby.

Občanský průkaz, fotografie 35x45mm – potřebná pro Průkaz řidiče taxislužby.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Žádost o Výpis z evidence vozidel taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

Žádost o vydání průkazu řidiče taxislužby - na odboru dopravy a obecního živnostenského úřadu MěÚ Český Brod.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za průkaz řidiče taxislužby 500,-Kč

Za každou nálepku pro vozidlo taxislužby 500,- Kč

Na pokladně MěÚ lze platit i platební kartou

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Ze zákona až 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace Osoba zastupující žadatele s plnou mocí.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje Zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů.
18. Jaké jsou související předpisy

Vyhláška č. 478/2000 Sb., kterou se provádí zákon o silniční dopravě, č. 455/1991 Sb., zákon o živnostenském podnikání, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 361/2000 Sb., zákon o provozu na poz. komunikacích, 56/2001 Sb., zákon o podmínkách provozu na poz. komunikacích, 505/1990 Sb., zákon o metrologii,526/1990 Sb., zákon o cenách, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují Opravné prostředky se uplatňují na příslušném úřadě v souladu se správním řádem.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti  
21. Nejčastější dotazy  
22. Další informace Obec s rozšířenou působností, Krajský úřad, Ministerstvo dopravy ČR
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě Na ODŽÚ MěÚ Český Brod, osobně, nebo na tel. č. 321 612 192-3
24. Související životní situace a návody, jak je řešit  
25. Za správnost popisu odpovídá útvar Městský úřad Český Brod - odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
26. Kontaktní osoba Dana Machovská – machovska@cesbrod.cz, tel. 321612193,
Tereza Splavcová – tsplavcova@cesbrod.cz, tel. 321612192
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni 01.07.2020
28. Popis byl naposledy aktualizován 14.08.2020
29. Datum konce platnosti popisu Konec platnosti návodu není stanoven.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace  
Copyright © Město Český Brod, 2005-2024 | Přístupnost | GDPR | Kontakty | Mobilní verze | Administrace | vývoj MyWebdesign.cz
Cesbrod
TOPlist