21

Re: Cyklistická doprava v Českém Brodě

I když je to mimo téma, kdo kdy kde prohlásil, že podchod nejde? Já osobně pro to třeba dělám maximum, nebo je zajištění předprojetové dokumentace a opakované oficiální i neoficiální žádosti o zařazení do plánu investic SŽDC málo? Nechci si tady dělat nějaké body, ale obávám se, že pro to bohužel nikdo nedělá více...
Obávám se proto, že někteří v proudu jsou i tak poněkud mimo :-(
Celkově jsem zklamán, že na tomto fóru nepřevládají spíše nové nápady, jak to naše město posunout trochu kupředu.

22

Re: Cyklistická doprava v Českém Brodě

Poslední příspěvek,který sem nepatří.
Nevím, kdo z těch v proudu je poněkud mimo, neznám všechny. Jsem ochoten akceptovat informaci, že pan Binko dělá pro podchod nejvíc. Především proto, že je o tom sám přesvědčen, i proto, že to vyhlásil jako svou prioritu. Informace, že to nejde(z důvodu finanční náročnosti) zde padla. Jinak proti osobě pana Binka, kterého ani neznám, nic nemám. Naopak. Z jeho příspěvků mám pocit, že je jeden z mála, kteří opravdu dělají a mají koncepci. Můj předchozí příspěvek nebyl namířen proti jeho osobě. Pouze proti slabšímu duchu výroku, že plout po proudu , není cesta k pokroku. Ono je to asi o tom, o jakém proudu se mluví.

Born stupid? Try again!

23

Re: Cyklistická doprava v Českém Brodě

Osobně jsem přesvědčen, že Marek Binko udělal pro dopravu v Českém Brodě nejen v pozici předsedy komise dopravy moc práce a je pro tuto problematiku kompetentní. Proto by mě jeho rezignace velmi mrzela. Také má pravdu, že se prodloužením podchodu intenzivně nezabýváme a SŽDC nebombardujeme dopisy či prosbami o osobní jednání. To však chci napravit a proto odesílám na příslušná místa žádost o informaci o stavu projektové přípravy a jednání nad touto problematikou. Opravdu se chci v novém roce věnovat více prodloužení podchodu, neboť je logickým navázáním na již provedené a také v letošním roce zahajované práce v prostoru českobrodského nádraží a jeho okolí.

24

Re: Cyklistická doprava v Českém Brodě

Pane Nekolný, píšete, že Marek Binko udělal pro dopravu v Č.Brodě moc práce. To je možné že hodně pracoval, ale jaké jsou výsledky této práce? Znehodnocené další ulice, zničené bydlení v nich, snížení parkovací kapacity, zřízení dopravní tepny hned vedle centra města. Pokud je cílem práce dopravní komise vyjít vstříc řidičům bez ohledu jaký to má dopad na obyvatele kterým se výrazně zhorší životní prostředí, pak mám o smyslu práce takové komise a jejího vedení vážné pochybnosti. Odbor dopravy, řízený panem Pohůnkem, na obyvatele nehledí. Alespoň tak jsem to poznal z jeho několika vyjádření.
Děkujeme za studii, předhodil jste nám ji tak nějak bez svého komentáře. Zkuste se k ní také stručně vyjádřit. Můžete třeba sdělit zda souhlasíte s přijatým řešením v Jungmannově ulici?
A také by mě dost zajímala interpretace čísel v této studii panem ředitelem odboru dopravy ing.Pohůnkem. Některé údaje jsou opravdu zajímavé a jsem skutečně zvědav jak budou vysvětleny a použity.