Re: Porušování povinností při nakládání s obecním majetkem
Takže co se týče vlastních prací:
zde www.cosedejevceskembrode.webzdarma.cz/cb/rozpis_praci_gastro.pdf je dosud jediný dostupný rozpis prací odvedených na gastroambulanci, dále pak zastupitelé disponují rozpisem hodin a odměn jednotlivých údržbářů, kteří tu práci odvedli. V pátek se prohlídky na místě zúčastnil pan Korec a pan Bulíř, více k tomu mohou říci oni. Co je však již nyní zřejmé:
1) neexistuje žádný nákres ani projekt, který by dokumentoval, jak vypadal stav před rekonstrukcí a jak stav po rekonstrukci, neexistuje stavební deník, který by evidoval, jaké konkrétní práce byly ten který den provedeny. Následná kontrola je tedy téměř nemožná.
Připomínám, že projekt či nákres původního a plánovaného stavu je nutný buď pro stavební povolení či pro ohlášení stavby. Starosta si nebyl na našem páteční schůzce jist, zda vůbec k ohlášení stavby došlo. Obávám se, že město má v nemocnici de facto černou stavbu, kterou ještě hodlá zaplatit.
2) V pátek mi byly předloženy faktury za ostatní práce na gastroambulanci. Vyplývá z nich, že jsou účtovány včetně DPH, které by standardně měla Českobrodská nemocnice právo žádat vrátit zpět od finančního úřadu, tedy by DPH bylo de facto nemocnici uhrazeno dvakrát. Bylo mi sděleno, že Českobrodská nemocnice údajně na vratku nemá nárok, tuto informaci má město je ústně od vedení nemocnice, písemný doklad z finančního úřadu na to v držení města není.
3) Stavební práce nebyly vysoutěženy a zdá se, že ani předem odsouhlaseny byť to nájemní smlouva vysloveně ukládá. Možná, že u prací za 250.000,- Kč by nad tím někdo ještě mohl mávnout rukou, ale připomínám, že vedení města hodlá řešit zápočet za rekonstrukci DIOPu ve výši kolem 1.600.000,- Kč, který, zdá se, rovněž nebyl vysoutěžen. A to už není legrace.
Hezký den
Traurig