21 Naposledy upravil: Michal Fokt (06.02.2011 19:23:08)

Re: Pokutování lidí na nádraží

Nevím, mě přijde že až na výjimky (během této zimy asi dvakrát) jezdí vlaky od Kolína k třetímu nástupišti výhradně z "prostředka". Odstavnými kolejemi (nerozumím VAšemu značení, proč tam chybí lichá čísla?) jsem nicméně myslel především ty další, jedna s takou tou "dírou" a ty další od ní směrem k silnici... Podotýkám že jezdím denně vyjma víkendů. Ale to jen tak na okraj.

Jinak nevidím v příspěvku pana Binka žádnou odpověď na dotaz paní Lídy. nbo si má telefonem zavolat, aby tam na ni pracovník v určenou dobu počkal?

A ještě k oněm 60 milionům, o nchž hovořil pan Traurig - ve vyjádření pana Pospíšila, které jsem zde citoval, se hovořilo o spoluúčasti, tzn. určitě by nešlo o celou Vámi zmiňovanou částku.

22 Naposledy upravil: proste brodak (06.02.2011 19:52:12)

Re: Pokutování lidí na nádraží

No stejně všechno to pokutování nic neřeší. Lidi ze škvárovny půjdou na nádraží, uvidí tam policii, tak to obejdou. Neuvidí ji tam, půjdou přes koleje.  Nepamatuji se, že by se na kolejích mezi škvárovnou a třetím nástupištěm někdy něco stalo.  Pokutování je naprosto zbytečné, lidi ze přes ty koleje vždycky chodili, chodí a chodit budou. Policie by se měla zaměřit na daleko důležitější věci viz. (http://www.cesbrod.cz/forum/viewtopic.php?id=597) a neotravovat slušný lidi.
A nakonec jen taková perlička nakonec, v této diskuzi ( http://www.cesbrod.cz/forum/viewtopic.p … 82&p=2 ) pan Fokt vyjádřil zbožné přání, aby nezačalo pokutování lidí ze škvárovny a za pár týdnů ejhle.

23

Re: Pokutování lidí na nádraží

On tenhle problém má možná i trochu historické kořeny smile Soudě dle sčítání obyvatelstva z let 1930 a 1950 (předtím zde zástavba v zásadě nebyla, ještě vr.1930 neměly zdejší ulice ani názvy) zde z nemalé části bydleli dělníci, kteří pracovali na dráze, a další nádražní osazenstvo, ti tedy přes koleje nejspíše chodit mohli a možná proto se nad podchodem nikdo nezamýšlel smile nicméně vzhledem k tomu, že dnes je zde demografická situace zcela jiná, tak se to asi problémem stalo. Navíc mi přijde, že "zadem" nechodí jen zdejší obyvatelé, ale i lidé kteří parkují svými auty okolo parku nebo rovnou nahoře u vchodu na nákladové nádraží smile

Re: Pokutování lidí na nádraží

Stanice Český Brod má ve službě vždy dva výpravčí. Při příjezdu a odjezdu vlaků sleduje situaci na perónech tzv. výpravčí vnější služby (většinou stoji v prosklené budce či před ní). Ten má ve svých pracovních povinnostech zajistit doprovod po služebním přejezdu. V případě, že se nepodaří tohoto zaměstnance přivolat "ručními posunky", lze ho přivolat zavoláním na tel. č. 972227711 či 972227715.
Co se týče číslování kolejí - Bc. Binko použil nádražácké číslování kolejí. Je jiné, než to, co je hlášeno cestujícím. Když vezmete tři hlavní nejvíce využívané koleje, tak prostřední má číslo 0, ta u perónu na Kolín má číslo 1 (a od ní směrem ke staniční budově jsou liché koleje), a ta na Prahu má číslo 2 a všechny další koleje směrem ke škvárovně mají sudá čísla.

25

Re: Pokutování lidí na nádraží

Tak sláva, teď vím perfektně na čem jsem. Jako osoba ZTP, pravidelně dojíždějící z Českého Brodu Pod Tratí (Škvárovny) do práce vlakem, si denně šoupnu 1.200 m navíc (pokud je údaj o vzdálenosti přesný). Při návratu z práce pak mám možnost provádět gestikulaci hodnou šílence, nebo protelefonovat x finančních prostředků pro přivolání osoby pověřené, která mne převede před nádraží a pošle zpět na okruh. Cestou si pak mohu lebedit, že jsem byl tak prozíravý a nebydlím na sídlišti, v Mexiku, či Liblicích. Také mohu zvažovat, kde ušetřit zbytečně nachozené metry. Částečně už v tom mám jasno. Jenom mne mrzí, že volby do zastupitelstva nejsou jednou měsíčně. Ušetřil bych více metrů. Omlouvám se pánové, speciálně panu Binkovi, který zřejmě bojoval, nebo se snažil. Ale když slyším GŘ ČD, jak se prsí s novými vagóny, ke kterým si bude muset půjčit lokomotivy, aby předjel autobus o deset minut (ty české totiž nevyhovují českým tratím), a já si zde čtu o tom jak do smrti budu na ten superrychlý vlak chodit o deset až patnáct minut déle, abych pak čekal, zda vůbec přijede, protože nemáme moc a prostředek na zajištění důstojné cesty z nádraží, tak pak je mi z toho lehce nevolno. A je mi úplně jedno, která strana na mne bude bzdít na radnici.

Born stupid? Try again!

26

Re: Pokutování lidí na nádraží

proste brodak napsal:

A nakonec jen taková perlička nakonec, v této diskuzi ( http://www.cesbrod.cz/forum/viewtopic.p … 82&p=2 ) pan Fokt vyjádřil zbožné přání, aby nezačalo pokutování lidí ze škvárovny a za pár týdnů ejhle.

Pokud by to dělala městaká policie, tak by to mohlo mít souvislost s tím, že si zde založila diskusní účet, ale pakliže to dělají jejich státní kolegové, tak to těžko zjistíme sad

27

Re: Pokutování lidí na nádraží

"Při příjezdu a odjezdu vlaků sleduje situaci na perónech tzv. výpravčí vnější služby (většinou stoji v prosklené budce či před ní)"

lol

Pane Pospíšile, ten název funkce je skutečně krásný a vznešený, ale věřte mi, většinou je ta osoba nezvěstná...

28

Re: Pokutování lidí na nádraží

Už více jak 30 let bydlím na Škvárovně a vždy(tedy i teď) vím,že když vlezu do kolejiště,páchám přestupek a mohu být vedena k zodpovědnosti.Nevím,co na tom je k nepochopení.Chodím také přes zadní koleje,nikdy ne přes ostatní.Když mě chytí,zaplatím a uznám chybu.Bývalý zastupitel tady vlastně schvaluje přestupek a ještě se hloupě naváží do policie,která koná svojí povinnost.Tak trošku provokatér,né?Páni šerifové,přece není takový problém zjistit,kterým vlakem jezdí a pohovořit si s ním o vyhláškách a právech přímo na místě:-)

29

Re: Pokutování lidí na nádraží

Tak snad pane Fokte, raději nemyslete. No, zastupitel sice ne, ale snaha o to jím být tam byla. Pokud takhle myslíte v komisi život. prostředí, tak potěš koště... Tam vám vadí vytékající čiśtá voda na silnici, ale svým hazardem se životem ohrožujete spoustu lidí, kteří nejen ty projíždějící vlaky řídí, ale i spoustu cestujících. Viděl jste dnes televizní noviny... opět další smrťák při přebíhání kolejí a vy tu budete řešit pitomých 600 m zacházky. Jak už to někdo tady říkal, co mají říkat lidi ze sídliště nebo z Liblic? A věřte že na každého jednou dojde!

30

Re: Pokutování lidí na nádraží

Dobrý den,
denně sleduji tuto diskusi a denně si říkám, zda je opravdu typická česká povaha neustále zpochybňovat jasně daná pravidla…
Na ukázku zde uvedu výtah ze svodek dispečerů SŽDC, kde jsou evidovány zákroky PČR při mimořádnostech, a to jen za období 1 týdne. Najdete tam i pár mrtvol. Téměř bych se vsadil, že všichni byli přesvědčeni, že jim se to nestane, že tam vlaky nejezdí a když, tak jen pomalu (skutečně v některých případech jde o rychlosti, jako na českobrodských „odstavných“ kolejích)… Všimněte si mj. vlivu událostí na dopravu (doba zastavení provozu, zpoždění, nutnost zavedení náhradní autobusové dopravy). Mj. dnes ráno si mohli všímaví cestující všimnout stojícího osobního vlaku u Běchovic za přítomnosti policie a hasičů...
Důvod, proč zde uvádím tuto svodku je to, aby si někteří zkusili uvědomit, proč je obvod dráhy uzavřený (ve smyslu zákona) a proč je tedy vstup do něj zakázán. Udělení výjimky pro obyvatele Škvárovny budu brát jen jako pokus o žert.
Před časem se mí kolegové velmi vážně zabývali myšlenkou kampaně podobné jako byla ta Nemyslíš, zaplatíš. Při té příležitosti jsem trochu proti své vůli jsem viděl i některé fotografie přejetých osob. Nenechalo mne to úplně chladným. To je asi i důvod, proč sem teď píši. Když totiž čtu některé příspěvky, říkám si, že by to jejich autoři také měli vidět…
Nechci zde vůbec zpochybnit existenci problému bariéry, kterou vytváří drážní těleso, a nutnosti řešit překonání této bariéry podchodem. Ale o tom jsem zde již psal.
Takže, zde slíbená svodka:
14.2. v 18:51 hod. v žst Kralupy nad Vltavou došlo ve 2. SK u 2. nástupiště k sražení a usmrcení osoby vlakem Nex 41316 dopravce ČD Cargo, provoz zastaven, od 19:15 hod veden obousměrně po 1. TK v úseku Nelahozeves - Kralupy nad Vltavou, 20:03 - 20.30 na příkaz PČR opět zastaven.
14.2. Hrobce - Roudnice n. L., krádež kabelu traťového telefonu
13.2. Milevsko, poškození nátěru vozu barvami
13.2. Ústí n. L. západ, krádež lan
13.2. Ústí n. L. hl. n., nález mrtvoly u 13. SK
13.2. Bílina, najetí Os 6869 do předmětů v kolejišti
13.2. Blažovice - Komořany u V., snížení rychlosti vlaků - ohlášená sebevražda osoby pohybující se os. autem.
13.2. Vranovice - Šakvice, snížení rychlosti vlaků - ohlášená sebevražda osoby pohybující se os. autem.
12.2. Lískovec u F. M., násilné vniknutí do rozvodny 6 kV
12.2. Roudnice nad Labem - Hrobce, krádež kabelů
11.2. v 8:42 hod došlo mezi žst. Starý Plzenec - Plzeň-Koterov v km 343,0 ke střetnutí Os 8908 s civilní osobou. Provoz přerušen do 11:50. Zavedena NAD.
11.2. v 20:00 hod. Letovice - Skalice nad Svitavou 1. TK km 202,030, vlak EC 177 +144´ usmrtil civilní osobu. Provoz zastaven 20:20 - 20:40 hod. Vliv: Os 4730 +4´, Ec 279 +8´, odřeknut Os 4735 v úseku Letovice - Skalice n. Sv., EC 344 +45´, IC 575 +8´, EC 76 +6´, Os 4732 +18´, R 877 +25´, Os 4737 +30´, R 878 +24´, EC 379 +11´, Os 4734 +14´.
11.2. Zaječí - Šakvice, krádež pevných bodů
11.2. Tábor - Chotoviny, ukradené propojky
11.2. Chabařovice, vykradené osvětlovací stožáry
11.2. Kostelec u H. Městce, obsazeny kol. obvody, krádež kabelů
10.2. Řetenice, obsaz. výh. úseky V28-31, podezření na krádež
10.2. Ostrov n. Osl., poškozeny kabely kol. obvodu výh. č. 9
10.2. Chomutov, poškození nátěru vozu barvami u Sv na Os 7000 a Sp 1693
9.2. Šakvice, poškození nátěru vozu barvami 2 vozů u Os 4900
9.2. Roudnice n. L., poškození nátěru vozu barvami u Os 6940
9.2. Osíčko - Bystřice p. H., na koleji neznámé předměty
9.2. Chrást u Plzně, zjištěna odcizená propojka na rokycanském zhlaví
9.2. Kojetín - Přerov, hození kamenem na R 739
9.2. v 12:10 hod došlo v trati Nový Bor - Česká Lípa hl. n. v km 49,1 k přejetí a usmrcení civilní osoby vlakem R 1113. Provoz zastaven do 14:30, zavedena NAD.
9.2. Šakvice, posprejování 2 vozů u Os 4900
8.2. Praha-Libeň - Praha-Malešice, krádež kabelů
8.2. v 17:53 hod došlo v trati Třebovice v Č. - Č. Třebová k usmrcení civilní osoby vlakem Rn 149354 (dopravce AWT). Provoz zastaven do 19:55, v 18:25 hod povolen provoz po 1. TK.
7.2. G. Jeníkov - Vlkaneč, porucha - krádež propojek TZZ
7.2. Vrbka - odb. Bažantnice, pokus o krádež kabelů, pachatel dopaden
7.2. Poříčany - Pečky, 1. TK ukradené tlumivky, pachatelé zajištěni
7.2. Brno hl. n. - odb. Brno-Černovice, za jízdy R 743 došlo k rozbití okna vozu