To teda.
Já jsem názoru, že za každý svůj ujetý úd či lebku je si valná většina z nás zodpovědna sama, a že při dodržení elementární pozornosti se přechodem kolejí z druhého nástupiště na první žádnému významějšímu nebezpečí nevystavuje.
Kolem nádraží všude binec jak u nepřizpůsobivých, tráva a kopřivy patrně záměrně pěstěné na výšku, plůtek i s vrátky jak z Mukačeva čtvrthodinku po válce, občas si někdo z personálu ráno dokonce zaparkuje auto až před dopravní kanceláří, ano, přímo u úschovny zavazadel a de facto na prvním nástupišti (aby snad nemusel do práce jezdit nedejbože vlakem), přes den to tam vypadá jak freak meeting point, ale sek-ju-v-riti tam mají jak z filmu, licence to kill hadr...
Je pravdou, že oni sami ti 3P (pán-paní-pes) za svůj momentální úděl nemohou, ovšem je i pravdou, že toto jejich nasazení někým mi tak nějak zapadá do celého systému uvažování u ČSD-ČD-Cargo-SŽDC, etc...