111

Re: Liblice

liblicak napsal:
Tomáš Klinecký napsal:

Dobrý den, rekonstrukce se týká úseku od křižovatky se Školní po vrata patřící k domu č. p. 233. Netýká se panelky, která vede k Avaxu.

Co panelovka ta se opravovat nebude? Jezdit po ní je jako jízda po tankodromu a když jede někdo proti není se aní kam pořádně vyhonut :-(

K tomu přidám pár poznatků.
1. Nákladní vozy zde často ničí komunikaci tím jak jsou přetížené a v nočních hodinách je to opravdu nepříjemné.
2. Betonové panely se rozpadají. Trčí z nich dráty a hrozí poranění při chůzi.

112

Re: Liblice

Občan Liblic napsal:
liblicak napsal:
Tomáš Klinecký napsal:

Dobrý den, rekonstrukce se týká úseku od křižovatky se Školní po vrata patřící k domu č. p. 233. Netýká se panelky, která vede k Avaxu.

Co panelovka ta se opravovat nebude? Jezdit po ní je jako jízda po tankodromu a když jede někdo proti není se aní kam pořádně vyhonut :-(

K tomu přidám pár poznatků.
1. Nákladní vozy zde často ničí komunikaci tím jak jsou přetížené a v nočních hodinách je to opravdu nepříjemné.
2. Betonové panely se rozpadají. Trčí z nich dráty a hrozí poranění při chůzi.

Dobrý den, máte pravdu, provoz díky velkým nákladním autům se po panelce  značně zvýšil. Občas tam jak uvádíte trčí někde dráty z panelů, které se postupně drolí. Zrovna dnes v odpoledních hodinách naši pracovníci při svážení košů kontrolovali výskyt těchto drátů, které pravidelně odstraňuji.
Rekonstrukce vozovky ulice K Vysílači se bude opravovat někdy v květnu letošního roku f. Ceda. S opravou panelové cesty se v letošním roce nepočítá.
Ing. Miroslav Kruliš

113

Re: Liblice

Tomáš Klinecký napsal:

Dobrý den, multifunkční hřiště jako na Škvárovně je ideální stav, ale v této první fázi se takovéto hřiště prozatím dělat nebude. Nápad využít prázdný prostor přišel od některých obyvatel Liblic při jedné z pochůzek vedení města. Je pravda, že hlavně starší děti nemají mimo "oficiální" sportoviště kam jít. Dosud bylo hřiště využíváno pro parkování nebo bylo prázdné. Proto jsme ho vyjmuli po dohodě z výpůjčky TJ Liblice. Další krok je oplocení, které je dneska jednak nebezpečné, jednak chybí hlavně směrem k fotbalovému stadionu. Ano, máte pravdu, že povrch je staršího data a je to znát. I na ten časem dojde stejně jako na další vybavení, ale postupně. Ke zprovoznění chceme povrch zatím jen opravit a hřiště postupně vylepšovat.

Liblice prostě nejsou v zájmu zastupitelů ČB, viz.: diskuze z roku 2019, kde p. Klinecký odpovídá, že na asfaltovém hřišti se po výměně oplocení nechá opravit povrch, a samozřejmě nic...

Re: Liblice
Vyhnít to nenecháváme. Máte pravdu, že kompletní rekonstrukce chodníku ve Školní ulici plánovaná v letošním roce není. Musíme se dohodnout s TS alespoň na opravě, aby se dalo přejít suchou nohou.

Toto je reakce starosty na chodník ve Školní ulici z července 2020, výsledek, absolutní nic, nyní se již nedá suchou nohou projít ani Školní ani Bylanskou, když jdete po silnici, troubí na vás auta, navíc u krajnic se tvoří kaluže už i na silnicích. V ulici Nová se nedá jít ani po chodníku ani po silnici, leda byste nosili sportovní ortézy na kotnících proti vymknutí či zlomení.

LC

114

Re: Liblice

Tomáš Klinecký napsal:

Dobrý den, letos od června do září se bude rekonstruovat přední část ulice K Vysílači a dle dnešní informace by ještě letos měl ČEZ pokládat vedení ve Školní ulici (od mostu přes Šemberu), v Bylanské až po Přistoupimskou ulici do země. Chtěli bychom na to navázat s obnovou chodníku, resp. se stavbou nového chodníku na místě původního. Zřejmě ale bude třeba projektové dokumentace. Jde o poměrně dlouhý úsek, navíc v Bylanské po obou stranách ulice v celé délce. Na druhou stranu na chodníky podél krajských silnic lze žádat o dotaci ze Státního fondu dopravní infrastruktury, jako jsme aktuálně dostali na celou východní stranu Zborovské ulice.

Dobrý den pane Klinecký,
kdo tedy rozhodl, že se bude opravovat celá východní část chodníku v ulici Zborovská, když jsou ve městě evidentně daleko horší, zdraví spoluobčanů ohrožující chodníky? Včera jsem procházel Zborovskou a oproti Školní a Bylanské je to procházka doslova "růžovým sadem".

Děkuji za odpověď
LC

115

Re: Liblice

Vidím to následovně. Dokud se nikomu nic nestane nebude se nic dělat.
Postupně zpracovávám fotodokumentaci postižených míst aby bylo zřetelně vidět v jakém stavu celé okolí je.
Dále mne zajímá jak mohla být oprava chodníku (i když provizorní) od nádraží do Liblic takto zlé zpracována. Opravdu nikdo nekontroloval dokončení prací? Ona totiž boule v dolíku není ok

116

Re: Liblice

liborc napsal:
Tomáš Klinecký napsal:

Dobrý den, letos od června do září se bude rekonstruovat přední část ulice K Vysílači a dle dnešní informace by ještě letos měl ČEZ pokládat vedení ve Školní ulici (od mostu přes Šemberu), v Bylanské až po Přistoupimskou ulici do země. Chtěli bychom na to navázat s obnovou chodníku, resp. se stavbou nového chodníku na místě původního. Zřejmě ale bude třeba projektové dokumentace. Jde o poměrně dlouhý úsek, navíc v Bylanské po obou stranách ulice v celé délce. Na druhou stranu na chodníky podél krajských silnic lze žádat o dotaci ze Státního fondu dopravní infrastruktury, jako jsme aktuálně dostali na celou východní stranu Zborovské ulice.

Dobrý den pane Klinecký,
kdo tedy rozhodl, že se bude opravovat celá východní část chodníku v ulici Zborovská, když jsou ve městě evidentně daleko horší, zdraví spoluobčanů ohrožující chodníky? Včera jsem procházel Zborovskou a oproti Školní a Bylanské je to procházka doslova "růžovým sadem".

Děkuji za odpověď
LC

Dobrý den pane Klinecký,
připomínám se s otázkou z minulého týdne. Na jakém základě se rozhoduje o prioritě oprav komunikací, chodníků.... Když evidentně riziko možného zranění nerozhoduje.

Děkuji
LC

117 Naposledy upravil: Tomáš Klinecký (08.03.2021 10:39:02)

Re: Liblice

Dobrý den, ani v nejmenším se s vámi nepřu o tom, že Školní a Bylanská jsou ve špatném stavu a potřebují opravit, resp. spíš potřebují úplně nové chodníky. Ale nerad bych stavěl jedno místo proti druhému. Kritériem je stav povrchu, vytíženost nebo důležitost (přednost by měly mít hlavní nebo páteřní trasy). A k tomu se přidává stav inženýrských sítí (voda, kanalizace, plyn, elektrické vedení). Nejde udělat nový chodník a potom tam jít kopat například plyn. To byl i jeden z důvodů, proč Zborovská. V Bylanské je dosud nadzemní elektrické vedení, ale brzy by mělo dojít ze strany ČEZu k jeho položení do země. V případě obou ulici v Liblicích je ještě jedna věc, a to je odvodnění komunikace, k němuž sloužily škarpy, které jsou dnes zčásti zavezené a slouží k parkování. Silnice a odvodnění jsou krajské, chodníky města. Už jsem psal, že si myslím, že bychom měli postupovat podobně jako jinde: projekt a žádost o dotaci na SFDI, který tyto akce podporuje. Na letošek jsme získali na Zborovskou, Žižkovu a 3 přechody pro chodce.

118

Re: Liblice

Tomáš Klinecký napsal:

Dobrý den, ani v nejmenším se s vámi nepřu o tom, že Školní a Bylanská jsou ve špatném stavu a potřebují opravit, resp. spíš potřebují úplně nové chodníky. Ale nerad bych stavěl jedno místo proti druhému. Kritériem je stav povrchu, vytíženost nebo důležitost (přednost by měly mít hlavní nebo páteřní trasy). A k tomu se přidává stav inženýrských sítí (voda, kanalizace, plyn, elektrické vedení). Nejde udělat nový chodník a potom tam jít kopat například plyn. To byl i jeden z důvodů, proč Zborovská. V Bylanské je dosud nadzemní elektrické vedení, ale brzy by mělo dojít ze strany ČEZu k jeho položení do země. V případě obou ulici v Liblicích je ještě jedna věc, a to je odvodnění komunikace, k němuž sloužily škarpy, které jsou dnes zčásti zavezené a slouží k parkování. Silnice a odvodnění jsou krajské, chodníky města. Už jsem psal, že si myslím, že bychom měli postupovat podobně jako jinde: projekt a žádost o dotaci na SFDI, který tyto akce podporuje. Na letošek jsme získali na Zborovskou, Žižkovu a 3 přechody pro chodce.

Dobrý den,
děkuji za odpověď. Tedy, abych to shrnul, špatný stav potvrzujete, páteřní či hlavní tah to je také. Zavezení škarp je problém města, které to nechalo zajít takto daleko, to pro mne není důvod. Ale co mne děsí je argument se zakopáním sítí do země. Takže, když to ČEZ nebo kdokoliv jiný nebude chtít udělat, zůstanou chodníky ve stavu jakém jsou a vy jste z obliga a budete argumentovat řádným hospodářem "přeci nebudeme opravovat, když se tam pak někdy bude kopat".

LC

119

Re: Liblice

Dobrý den,
během minulého a tohoto víkendu došlo v okolí liblického fotbalového hřiště, v rámci "bezpečnostního prořezu", k poražení celkem 4 vzrostlých stromů. Vzhledem k tomu, že od roku 2015, viz: https://mapy.cz/letecka-2015?x=14.88795 … p;id=3422, do roku 2020, viz.: https://mapy.cz/letecka?x=14.8879552&am … p;id=3422,  proběhla naprosto devastující destrukce porostů v této lokalitě se ptám, zda je v plánu nějaký opětovný plán zalesnění?

Děkuji
LC

120

Re: Liblice

liborc napsal:

Dobrý den,
během minulého a tohoto víkendu došlo v okolí liblického fotbalového hřiště, v rámci "bezpečnostního prořezu", k poražení celkem 4 vzrostlých stromů. Vzhledem k tomu, že od roku 2015, viz: https://mapy.cz/letecka-2015?x=14.88795 … p;id=3422, do roku 2020, viz.: https://mapy.cz/letecka?x=14.8879552&am … p;id=3422,  proběhla naprosto devastující destrukce porostů v této lokalitě se ptám, zda je v plánu nějaký opětovný plán zalesnění?

Děkuji
LC

Dobrý den,
nerad bych, aby dotaz někam zapadl, ale po týdnu už by mohl někdo odpovědět, třeba pan Vodička?

Děkuji
LC