1

Téma: Podchod pod tratí - Škvárovna

Tato zima mne posílila v nutnosti obnovit pruzení v otázce zajištění bezpečného a důstojného odchodu a příchodu k vlaku pro obyvatele Škvárovny. Zatímco dráhy tiše a nenápadně "upravily" jízdné, ve vylepšení výše zmíněné problematiky je ticho po pěšině. Začátek adrenalinové  cesty domů začíná pro obyvatel Škvárovny již  opuštěním kryté části nástupiště. Pod tou drážní pracovníci uklízejí (ono tam totiž tolik nenapadne), ale dále...? Slušně řečeno kulové. Seskoky z perónu do kolejiště, poskakování přes koleje, to je koloryt každodenní. Odchod lze řešit i malým obchvatem - po zakázané služební drážní cestě. V létě O.K.. V zimě expedice Sibiř - píslušníci modré armády na úklid  zbytku nástupišť a přístupů na ně (mj. určené i pro invalidy a jiné méně mobilní - byť v doprovodu ajznbóna) jednoduše kašlou.
Nyní očekávám omílaný argument o tom, že se jedná o drážní pozemky, drážní projekt, atd., atd.. Ale obce i občané na dopravu přispívají!? Nebo se mýlím?
Takže závěr litanie: "Milé nové zastupitelstvo, jak dál, budeme dlouho skákat? Nebo se čeká na nějaké ty přejeté?"

Born stupid? Try again!

2

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Je pravdou, že přístup na nádraží ze strany od Škvárovny není legální, ale je také pravdou,že plán na podchod je zpracován již před časem. Řeči o nedostatku financí jsou cestující veřejnosti málo platné. Všichni chápeme, že by stačil podchod o malém průřezu, který by snad nebyl tak finančně náročný. Přechod přes koleje, které od jisté doby prakticky nejsou (mimo  jediné) využívané, užívají nejen obyvatelé Škvárovny, ale i firem umístěných na této straně trati. Cestující z Mexika zase chodí po trati po mostě a jistě by také používali bezpečnější cestu. Namítnete, že podchod patří pod správu železniční dopravní cesty. Přesto se domnívám, že představitelé města by měli v zájmu občanů zajistit u uvedené organizace nápravu tohoto stavu. Děkuji předem za odpověď.

3

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Komplikace a všechna úskalí, které obnáší prodloužení podchodu směrem na Škvárovnu jsem schopen pochopit. Ale nad pokutováním nás spořádaných občanů za přecházení čtyř nákladních kolejí zůstává můj rozum stát!

4

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Připojuji se k nutnosti řešit ( inteligentně ) přístup na nádraží ze Škvárovny.
Nevím, jestli NOVINKA - pokutování lidí, se děje s tichým souhlasem města ?
Nebo je to jen aktivita policistů, kteří si našli pěkný zdroj příjmů.
Pokutování v tomto případě nic neřeší a odnese to vždy jen pár vyvolených.
Zdravý rozum tu citelně chybí.
Pomůže nám radnice, nebo si dál budeme hrát na četníky zloděj?

5

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Já musím říci že jsem tam policisty zatím nepotkal, ani ráno ani večer. Na který vlak (tzn. v kolik hodin) tam bývají?

6

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Dobrý den, toto téma bylo již probíráno v sekci "Vlakové jízdní řády 2011", kde naleznete i podrobnější informace ke kauze podchod.

7

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Dobrý den, blíží se konec roku a pozvolna i sklonek života mého. Proto se ptám, kdy se začne kopat???

Born stupid? Try again!

8

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

SŽDC již má vypracovanou projektovou dokumentaci. Nyní probíhá vyjadřování dotčených orgánů a po nich by měl drážní úřad zahájit stavební řízení. Soutěž na zhotovitele by měla být vyhlášena teď v říjnu. Práce patrně začnou na jaře příštího roku.

9

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Pane starosto, promiňte, ale stejná sdělení se stále opakují již nejměně od závěru roku 2010. Nyní je již závěr roku 2013 a opět čteme jen nějaký předpoklad. Dočkáme se skutečného podchodu ještě v našem životě nebo i naše vnoučata v dospělosti budou přecházet ty takřka nevyužívané koleje? Snad by jednání se SŽDC mohlo být trochu vážnější  .

10

Re: Podchod pod tratí - Škvárovna

Dobrý den,
rád bych se zeptal, jak je možné, že znovu slyším o podchodu a přitom železnice již před více než rokem zamítly možnost stavět podchod? Možná mi něco uniklo. Děkuji za odpověď.